identificatory (fantasies & practices)

Greek translation: ταυτοτικές/ταυτιστικές φαντασιώσεις/φαντασιώσεις ταύτισης

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:identificatory fantasies
Greek translation:ταυτοτικές/ταυτιστικές φαντασιώσεις/φαντασιώσεις ταύτισης
Entered by: d_vachliot (X)

14:22 Sep 12, 2008
English to Greek translations [PRO]
Social Sciences - Psychology
English term or phrase: identificatory (fantasies & practices)
as well as categorrising the many different kinds of identification in the relationships between audiences and stars, I have also drawn attention to the broad distinction between two different forms of identification:identificatory fantasies and identificatory practices
CHRISTINE
(φαντασιώσεις και πρακτικές/τρόποι/μέθοδοι) ταύτισης
Explanation:
Νομίζω πως αναφέρεται στις αχέσεις (ψυχολογικής) ταύτισης που έχει το κοινό με τους σταρ του σινεμά, π.χ. γιατί οι έφηβοι θαυμάζουν και κολλάνε πόστερ ηθοποιών στους τοίχους τους κλπ.

Καλό θα ήταν όμως να μας εξηγούσες τι πραγματεύεται ακριβώς το κείμενό σου για να έχουμε μια πιο καθαρή εικόνα.

--------------------------------------------------
Note added at 21 mins (2008-09-12 14:44:09 GMT)
--------------------------------------------------

Επίσης, σαν όρος υπάρχει και ο "ταυτοτικός" καθώς και ο "ταυτιστικός", δηλ. ταυτοτικές φαντασιώσεις κλπ.
Selected response from:

d_vachliot (X)
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +7(φαντασιώσεις και πρακτικές/τρόποι/μέθοδοι) ταύτισης
d_vachliot (X)
4αναγνωριστικός
Spiros Doikas


Discussion entries: 2





  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
αναγνωριστικός


Explanation:
αναγνωριστικές...

Spiros Doikas
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 176
Notes to answerer
Asker: συμφωνω ως προς τη μετάφραση,αλλά το πρόβλημα είναι κατα πόσο υφίσταται σαν όρος στη θεωρία του κιν/φου.δεν έχω βρει κάτι τέτοιο ακόμα στο Internet


16 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +7
(φαντασιώσεις και πρακτικές/τρόποι/μέθοδοι) ταύτισης


Explanation:
Νομίζω πως αναφέρεται στις αχέσεις (ψυχολογικής) ταύτισης που έχει το κοινό με τους σταρ του σινεμά, π.χ. γιατί οι έφηβοι θαυμάζουν και κολλάνε πόστερ ηθοποιών στους τοίχους τους κλπ.

Καλό θα ήταν όμως να μας εξηγούσες τι πραγματεύεται ακριβώς το κείμενό σου για να έχουμε μια πιο καθαρή εικόνα.

--------------------------------------------------
Note added at 21 mins (2008-09-12 14:44:09 GMT)
--------------------------------------------------

Επίσης, σαν όρος υπάρχει και ο "ταυτοτικός" καθώς και ο "ταυτιστικός", δηλ. ταυτοτικές φαντασιώσεις κλπ.

d_vachliot (X)
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 91
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
Notes to answerer
Asker: αναφέρεται σε αυτό ακριβώς..τη ψυχολογική ταάυτιση αστέρων του κιν/φου και κοινού,στις διαδικασίες και μορφές αυτής

Asker: τελικά χρησιμοποίησα το "ταυτοτικός"


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  ntaras
56 mins
  -> Thank you.

agree  Haralabos Papatheodorou
1 hr
  -> Thank you.

agree  Ivi Rocou
2 hrs
  -> Thank you.

agree  Petros Saripanidis: Υπάρχει και ο όρος "φαντασιακή ταύτιση": http://www.media.uoa.gr/sas/issues/5_issue/lipovats.html
2 hrs
  -> Thanks for the tip!

agree  Andras Mohay (X): ταυτιστικές (φαντασιώσεις και πρακτικές)
4 hrs
  -> Thank you, Andras.

agree  dimitris_gre (X)
5 hrs
  -> Thank you, Dimitri.

agree  maria ef
18 hrs
  -> Thank you.




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search