Brothers of Charity

Greek translation: Αδελφοί του Ελέους

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Brothers of Charity
Greek translation:Αδελφοί του Ελέους
Entered by: Vicky Papaprodromou

14:13 Oct 9, 2008
English to Greek translations [PRO]
Social Sciences - Religion / Catholic
English term or phrase: Brothers of Charity
The Congregation of the Brothers of Charity is a Roman Catholic religious congregation.
matt veloudos
αδελφοί του ελέους
Explanation:
Το έχει θέσει με συνέντευξή του στη βελγική εφημερίδα «Ντε Μόργκεν» ο Καθολικός μοναχός Ρενέ Στόκμαν, πρόεδρος της παγκόσμιας επιτροπής «Αδελφοί του ελέους», που συνεδριάζει στη Ρώμη για ανάλογα θέματα. Υποστηρίζει ότι ο νέος Πάπας πρέπει ν' ασχοληθεί με το θέμα.
http://www.enet.gr/online/online_text/c=110,dt=14.04.2005,id...

--------------------------------------------------
Note added at 4 mins (2008-10-09 14:17:58 GMT)
--------------------------------------------------

6. Αποστολικό Βικαριάτο Θεσσαλονίκης. Ιδρύθηκε το 1926. Σύμφωνα με το Κανονικό Δίκαιο της Καθολικής Εκκλησίας, η επαρχία αυτή δεν πληρεί όλες τις προϋποθέσεις για να αναδειχθεί σε αυτοτελή Επισκοπή. Η βασική ενορία του Βικαριάτου βρίσκεται στη Θεσσαλονίκη και στη δικαιοδοσία του ανήκουν οι Καθολικές Εκκλησίες της Θεσσαλίας, Καβάλας και Αλεξανδρούπολης. Αριθμεί περισσότερα από 2.000 μέλη και απασχολεί τα τάγματα των Αδελφών Χριστιανικών Σχολών, των Αδελφών του Ελέους και των Αδελφών του Αγίου Ιωσήφ. Ως τοποτηρητής, προϊσταται ο Αρχιεπίσκοπος Κέρκυρας Σεβασμιότατος Αντώνιος Βαρθαλίτης ενώ την ποιμαντική φροντίδα έχουν οι Πατέρες της Ιεραποστολής, γνωστοί και ως Λαζαριστές. Η εκκλησιαστική αυτή επαρχία δεν είναι επίσημα αναγνωρισμένη.
http://www.catholic.gr/simera.html
Selected response from:

Vicky Papaprodromou
Greece
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +6αδελφοί του ελέους
Vicky Papaprodromou
4 +4Αδελφοί του Ελέους
Nick Lingris


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +6
brothers of charity
αδελφοί του ελέους


Explanation:
Το έχει θέσει με συνέντευξή του στη βελγική εφημερίδα «Ντε Μόργκεν» ο Καθολικός μοναχός Ρενέ Στόκμαν, πρόεδρος της παγκόσμιας επιτροπής «Αδελφοί του ελέους», που συνεδριάζει στη Ρώμη για ανάλογα θέματα. Υποστηρίζει ότι ο νέος Πάπας πρέπει ν' ασχοληθεί με το θέμα.
http://www.enet.gr/online/online_text/c=110,dt=14.04.2005,id...

--------------------------------------------------
Note added at 4 mins (2008-10-09 14:17:58 GMT)
--------------------------------------------------

6. Αποστολικό Βικαριάτο Θεσσαλονίκης. Ιδρύθηκε το 1926. Σύμφωνα με το Κανονικό Δίκαιο της Καθολικής Εκκλησίας, η επαρχία αυτή δεν πληρεί όλες τις προϋποθέσεις για να αναδειχθεί σε αυτοτελή Επισκοπή. Η βασική ενορία του Βικαριάτου βρίσκεται στη Θεσσαλονίκη και στη δικαιοδοσία του ανήκουν οι Καθολικές Εκκλησίες της Θεσσαλίας, Καβάλας και Αλεξανδρούπολης. Αριθμεί περισσότερα από 2.000 μέλη και απασχολεί τα τάγματα των Αδελφών Χριστιανικών Σχολών, των Αδελφών του Ελέους και των Αδελφών του Αγίου Ιωσήφ. Ως τοποτηρητής, προϊσταται ο Αρχιεπίσκοπος Κέρκυρας Σεβασμιότατος Αντώνιος Βαρθαλίτης ενώ την ποιμαντική φροντίδα έχουν οι Πατέρες της Ιεραποστολής, γνωστοί και ως Λαζαριστές. Η εκκλησιαστική αυτή επαρχία δεν είναι επίσημα αναγνωρισμένη.
http://www.catholic.gr/simera.html

Vicky Papaprodromou
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 20

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Assimina Vavoula: Χαρά μου, κυρία μου. Καλό απόγευμα...
0 min
  -> Ευχαριστώ, Μίνα.

agree  Anastasia Giagopoulou
2 mins
  -> Ευχαριστώ, Αναστασία.

agree  Evi Prokopi (X)
2 mins
  -> Ευχαριστώ, Εύη.

agree  socratisv: :)
10 mins
  -> Ευχαριστώ σας. :-)

agree  Haralabos Papatheodorou
24 mins
  -> Ευχαριστώ πολύ.

agree  Vasilisso
2 hrs
  -> Ευχαριστώ.

3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
Αδελφοί του Ελέους


Explanation:
Δεν υπάρχουν μόνο Αδελφές.
http://www.enet.gr/online/online_text/c=110,dt=14.04.2005,id...

--------------------------------------------------
Note added at 6 mins (2008-10-09 14:19:53 GMT)
--------------------------------------------------

Και για διασταύρωση με τον Στόκμαν.
http://www.google.com/search?num=50&hl=en&safe=off&rlz=1B3GG...

Nick Lingris
United Kingdom
Native speaker of: Greek
PRO pts in category: 52

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Assimina Vavoula
0 min

agree  Evi Prokopi (X)
2 mins

agree  socratisv: Μάλλον οι αδελφοί το ρίχνουν στο charity, οι αδελφές στο mercy (και κάποιες στο Gothic Rock/Hard Rock)!
12 mins

agree  d_vachliot (X)
1 hr




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search