Jesus-event

Greek translation: το γεγονός του Χριστού

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Jesus-event
Greek translation:το γεγονός του Χριστού
Entered by: Krisztina Lelik

15:22 Jun 24, 2009
English to Greek translations [PRO]
Religion
English term or phrase: Jesus-event
But far more striking is the way the Gospel writers appear to struggle to show how the very odd #Jesus-event# could be the fulfilment of Jewish expectations about the Messiah.
Krisztina Lelik
Greece
το γεγονός του Χριστού
Explanation:
Στην εξέλιξη αυτή κομβικό σημείο αποτελεί η αναγνώριση της παγκόσμιας σημασίας του γεγονότος Χριστός, στη θέση βέβαια της θεσμικής έκφρασης του πανίσχυρου ...
www.acadimia.gr/.../lang,el/ -

"Ο Θεάνθρωπος Χριστός είναι η αλήθεια, όχι ως λέξη ούτε ως διδασκαλία ούτε ... Εκκλησία είναι πρώτιστα η παρουσία του γεγονότος Χριστός και η πρόσκληση για ...
www.psyche.gr/epist2.htm

Προβολή ως HTML
Τό γεγονός Χριστός καί ό επίγειος εκπρόσωπος Του πού είναι ò επίσκοπος καθορίζουν αποκλειστικά τήν έκκλησιαστικότητα. της χριστιανικής φιλανθρωπίας. ...
www.dide.ach.sch.gr/thriskeftika/keimena/begzos_dikaiosyni.... -

Το πρώτιστο χαρακτηριστικό γνώρισμα του χριστιανισμού που συρράπτεται αμεσότατα με το όνομα και το γεγονός Χριστός είναι το θεανθρώπινο ή το θεανδρικό ...
www.koinoniapoliton.gr/.../lang,el_GR.UTF8/ -

Ο «ψευδής» προβληματισμός της Δύσης; Οι τρόποι των αποκαλύψεων; Η ανώτερη αποκάλυψη της Κ.Δ. Υπόμνημα στο γεγονός του Χριστού ...
www.oodegr.com/.../doc3.htm

Κάθε τι που βρίσκεται έξω από αυτήν την ιστορία της θείας οικονομίας, η οποία αποκορυφώνεται στο γεγονός του Χριστού, μπορεί να σχετίζεται: ...
el.orthodoxwiki.org/Παλαιά_Διαθήκη

Προβολή ως HTML
Είναι σημαντικό το γεγονός ότι ο Παύλος γνώριζε την Παλαιά Διαθήκη και τη ... εμπνευσμένα από το γεγονός του Χριστού και την εμπειρία του Αγίου Πνεύματος ...
www.theologika.gr/eishghseis/savvas/12.doc -

κρίνε εσύ...
Selected response from:

Panagiotis Andrias (X)
Greece
Grading comment
ευχαριστώ πολύ!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3η ιστορία με τον Ιησού/Χριστό
Vasilis Tentolouris
3το γεγονός του Χριστού
Panagiotis Andrias (X)


  

Answers


54 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
jesus-event
το γεγονός του Χριστού


Explanation:
Στην εξέλιξη αυτή κομβικό σημείο αποτελεί η αναγνώριση της παγκόσμιας σημασίας του γεγονότος Χριστός, στη θέση βέβαια της θεσμικής έκφρασης του πανίσχυρου ...
www.acadimia.gr/.../lang,el/ -

"Ο Θεάνθρωπος Χριστός είναι η αλήθεια, όχι ως λέξη ούτε ως διδασκαλία ούτε ... Εκκλησία είναι πρώτιστα η παρουσία του γεγονότος Χριστός και η πρόσκληση για ...
www.psyche.gr/epist2.htm

Προβολή ως HTML
Τό γεγονός Χριστός καί ό επίγειος εκπρόσωπος Του πού είναι ò επίσκοπος καθορίζουν αποκλειστικά τήν έκκλησιαστικότητα. της χριστιανικής φιλανθρωπίας. ...
www.dide.ach.sch.gr/thriskeftika/keimena/begzos_dikaiosyni.... -

Το πρώτιστο χαρακτηριστικό γνώρισμα του χριστιανισμού που συρράπτεται αμεσότατα με το όνομα και το γεγονός Χριστός είναι το θεανθρώπινο ή το θεανδρικό ...
www.koinoniapoliton.gr/.../lang,el_GR.UTF8/ -

Ο «ψευδής» προβληματισμός της Δύσης; Οι τρόποι των αποκαλύψεων; Η ανώτερη αποκάλυψη της Κ.Δ. Υπόμνημα στο γεγονός του Χριστού ...
www.oodegr.com/.../doc3.htm

Κάθε τι που βρίσκεται έξω από αυτήν την ιστορία της θείας οικονομίας, η οποία αποκορυφώνεται στο γεγονός του Χριστού, μπορεί να σχετίζεται: ...
el.orthodoxwiki.org/Παλαιά_Διαθήκη

Προβολή ως HTML
Είναι σημαντικό το γεγονός ότι ο Παύλος γνώριζε την Παλαιά Διαθήκη και τη ... εμπνευσμένα από το γεγονός του Χριστού και την εμπειρία του Αγίου Πνεύματος ...
www.theologika.gr/eishghseis/savvas/12.doc -

κρίνε εσύ...

Panagiotis Andrias (X)
Greece
Native speaker of: Greek
PRO pts in category: 4
Grading comment
ευχαριστώ πολύ!

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
jesus-event
η ιστορία με τον Ιησού/Χριστό


Explanation:
...να δείξουν πώς η πολύ περιέργη ιστορία με τον Ιησού μπορεί να είναι...

Ιστορία όχι με την κυριολεκτική σημασία εννοείται
Νομίζω ταιριάζει πολύ με το ύφος του υπόλοιπου κειμένου

Vasilis Tentolouris
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search