single gene

Greek translation: μεμονωμένο γονίδιο

21:10 Feb 11, 2010
English to Greek translations [PRO]
Science - Science (general) / genetics
English term or phrase: single gene
Καλησπέρα σε όλους,
Σε επιστημονικό κείμενο συνάντσα την εξής πρόταση: " the evidence for genetic influence means that a single abnormal gene is responsible." Το κείμενο σχετίζεται με γενετικές διαταραχές και μεταλάξεις και ψάχνωντας τον φράση "single gene" στο διαδίκτυο την συνάντησα σε πολλά άρθρα και δημοσιεύσεις παραπλήσιου θέματος. Δεν βρήκα όμως κάποια αντίστοιχη παγιωμένη φράση-ορισμό στα ελληνικά. Γνωρίζει κάποιος σχετικές πληροφορίες πάνω στο θέμα;
Ευχαριστώ : )
_Stellmaria21_
Greek translation:μεμονωμένο γονίδιο
Explanation:
μεμονωμένο και ανώμαλο...

Μεμονωμένο γονίδιο «έπαιξε καθοριστικό ρόλο στην εξέλιξη της γλώσσας». Γιατί οι άνθρωποι μιλούν. Δημοσίευση: 12 Νοε. 09. Ανθρωποι και χιμπατζήδες είναι ...
tech.pathfinder.gr/tech/808665.html

Όπως και τα γονίδια των μεταφραστών :-)
Selected response from:

Andras Mohay (X)
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3μεμονωμένο γονίδιο
Andras Mohay (X)
3ένα μοναδικό γονίδιο
Argyro Verganelaki


  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
μεμονωμένο γονίδιο


Explanation:
μεμονωμένο και ανώμαλο...

Μεμονωμένο γονίδιο «έπαιξε καθοριστικό ρόλο στην εξέλιξη της γλώσσας». Γιατί οι άνθρωποι μιλούν. Δημοσίευση: 12 Νοε. 09. Ανθρωποι και χιμπατζήδες είναι ...
tech.pathfinder.gr/tech/808665.html

Όπως και τα γονίδια των μεταφραστών :-)

Andras Mohay (X)
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Panagiotis Andrias (X): :-)))
4 hrs
  -> Ευχαριστώ

agree  Epameinondas Soufleros
15 hrs
  -> Ευχαριστώ

agree  Olga Hatzigeorgiou
18 hrs
  -> Ευχαριστώ

10 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
ένα μοναδικό γονίδιο


Explanation:
"single gene disorders" μεταφράζεται ως "μονογονιδιακές διαταραχές"

--------------------------------------------------
Note added at 11 hrs (2010-02-12 08:38:55 GMT)
--------------------------------------------------

μονογονιδιακές διαταραχές είναι αυτές που οφείλονται σε ένα μόνο γονίδιο και όχι σε πολλά (πολυγονιδιακές)

Argyro Verganelaki
Greece
Works in field
Native speaker of: Greek




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search