high altitude spy drone

Greek translation: μη επανδρωμένο αεροσκάφος (επιτήρησης) μεγάλου υψομέτρου

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:high altitude spy drone
Greek translation:μη επανδρωμένο αεροσκάφος (επιτήρησης) μεγάλου υψομέτρου
Entered by: PROSGR

09:44 Apr 8, 2012
English to Greek translations [PRO]
Science - Science (general) / Υποτιτλισμός επεισόδιο Mythbusters
English term or phrase: high altitude spy drone
Using a car induced dust cloud, can you really cloak your movements
from a high altitude spy drone?

Κατάρριψη μύθου της ταινίας Body of Lies, όπου λόγω της σκόνης που δημιουργείται από αμάξια που έχουν περικυκλώσει τον πρωταγωνιστή στην έρημο, το ελικόπτερο που τον παρακολουθεί, χάνει την οπτική επαφή με τον στόχο και τον απαγώγουν.

Thanks in advance!!
nadia grigoriadou
Greece
μη επανδρωμένο αεροσκάφος (επιτήρησης) μεγάλου υψομέτρου
Explanation:
An unmanned aerial vehicle (UAV), commonly known as a drone, is an aircraft without a human pilot onboard
http://en.wikipedia.org/wiki/Unmanned_aerial_vehicle

http://www.defencenet.gr/defence/index.php?option=com_conten...
Selected response from:

PROSGR
Greece
Grading comment
Ευχαριστώ πολύ!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2Μη επανδρωμένο κατασκοπευτικό αεροσκάφος μεγάλου ύψους
Atanasio
4 +2μη επανδρωμένο αεροσκάφος (επιτήρησης) μεγάλου υψομέτρου
PROSGR


  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
μη επανδρωμένο αεροσκάφος (επιτήρησης) μεγάλου υψομέτρου


Explanation:
An unmanned aerial vehicle (UAV), commonly known as a drone, is an aircraft without a human pilot onboard
http://en.wikipedia.org/wiki/Unmanned_aerial_vehicle

http://www.defencenet.gr/defence/index.php?option=com_conten...

PROSGR
Greece
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 4
Grading comment
Ευχαριστώ πολύ!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Georgios Zizopoulos
2 hrs
  -> ευχαριστώ

agree  Savvas SEIMANIDIS
7 hrs
  -> Καλησπέρα, ευχαριστώ!

3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
Μη επανδρωμένο κατασκοπευτικό αεροσκάφος μεγάλου ύψους


Explanation:
Όρος κυρίως της στρατιωτικής βιομηχανίας, όπου "spy" αποδίδεται και αναφέρεται, τις περισσότερες φορές, ως κατασκοπευτικός, -ή, -ό.
Tο δε "altitude", σχετικά με την πτητική ικανότητα των αεροσκαφών, αποδίδεται ως ύψος, όπως στους παρακάτω συνδέσμους.

Example sentence(s):
  • ...για ένα τακτικό αναγνωριστικό αεροσκάφος μεγάλου ύψους...
  • ...Σε πτήσεις όμως μεγάλου ύψους και με την άντωση πάντα οριακή...

    Reference: http://www.redstar.gr/Foto_red/Stealth/M_17RP.html
    Reference: http://ptisidiastima.wordpress.com/2011/12/12/los-rq-170/
Atanasio
Italy
Native speaker of: Native in GreekGreek

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andras Mohay (X): ...μεγάλου υψομέτρου - Βλ. ... τον στρατό της Λιβύης, με τη βοήθεια κατασκοπευτικών αεροσκαφών U-2 και μη επανδρωμένο αεροσκάφος μεγάλου υψομέτρου Global Hawk
3 hrs
  -> Ευχαριστώ.

agree  Ioannis Lachanis
6 hrs
  -> Ευχαριστώ.




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search