prompts

Greek translation: προτρεπτικά ερωτήματα/προτροπές

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:prompts
Greek translation:προτρεπτικά ερωτήματα/προτροπές
Entered by: Assimina Vavoula

11:22 Nov 4, 2005
English to Greek translations [PRO]
Social Sciences - Social Science, Sociology, Ethics, etc.
English term or phrase: prompts
Insofar as the two prompts are not identical, we cannot make a direct comparison between the visual and the textual data. However, we wanted to avoid prompts that would simply translate the visual into a textual medium, such as asking students to write a response to "what does a sociologist look like?" . To the extent that we wish to explore the quantitative differences between the modes of representation, the prompts must remain distinct; such that we cannot consider the two prompts equivalent (e.g. Chambers 1983; Mead and Mιtraux (1957). Further, as we detail below, when considering gender, drawings provide "mindless" responses that require little reflection (Langer 1989), while text allows and almost expects more negotiation with the implications of providing gendered representations. Thus, texts and drawings provided complementary but not inherently similar findings when "making sociologists visible" on a theoretical level - what Grady (1996) might call "seeing" - while each contributing to our understanding at an empirical level - what Grady (1996) calls "doing sociology visually".
Assimina Vavoula
Greece
υποδείξεις/ ειδοποιήσεις/ προτροπές
Explanation:
Έχει προηγηθεί μήπως κάτι άλλο για τα prompts, γιατί μου φαίνεται κάπως ξεκάρφωτο;

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs 1 min (2005-11-04 14:24:24 GMT)
--------------------------------------------------

Δηλαδή μπορεί να είναι και υποδείξεις ή παραινέσεις;

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs 4 mins (2005-11-04 14:27:04 GMT)
--------------------------------------------------

Δηλαδή μπορεί να είναι και υποδείξεις ή παραινέσεις;

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs 15 mins (2005-11-04 14:38:26 GMT)
--------------------------------------------------

Δηλαδή μπορεί να είναι και υποδείξεις ή παραινέσεις;
Selected response from:

flipendo
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4υποδείξεις/ ειδοποιήσεις/ προτροπές
flipendo
4 +1ερεθίσματα
Nick Lingris
3ερωτήσεις
Costas Zannis


Discussion entries: 1





  

Answers


45 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
ερωτήσεις


Explanation:
Εδώ θα το έβαζα "ερωτήσεις". Περιλαμβανομένων των "κλειστών", "ανοιχτών", "κατευθυνόμενων" κλπ.
Δεν γνωρίζω να υπάρχει δόκιμος αντίστοιχος όρος.

ALCE
... tasks in response to written prompts, which provide ... ΓΕΝΙΚΕΣ
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΚΑΙ ΟΡΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΤΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ. ...
www.exams.gr/ALCE.html - 14k


Costas Zannis
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 8

18 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
υποδείξεις/ ειδοποιήσεις/ προτροπές


Explanation:
Έχει προηγηθεί μήπως κάτι άλλο για τα prompts, γιατί μου φαίνεται κάπως ξεκάρφωτο;

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs 1 min (2005-11-04 14:24:24 GMT)
--------------------------------------------------

Δηλαδή μπορεί να είναι και υποδείξεις ή παραινέσεις;

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs 4 mins (2005-11-04 14:27:04 GMT)
--------------------------------------------------

Δηλαδή μπορεί να είναι και υποδείξεις ή παραινέσεις;

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs 15 mins (2005-11-04 14:38:26 GMT)
--------------------------------------------------

Δηλαδή μπορεί να είναι και υποδείξεις ή παραινέσεις;

flipendo
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Nick Lingris: Προτροπές. // Εχεις δίκιο, μου διέφυγε η ζωγραφιά. Έχουμε ένα προτρεπτικό ερώτημα που λέει "Draw a sociologist" και ένα δεύτερο που λέει περίπου "Describe a sociologist in your own words". / Όχι, στην εκπαίδευση δεν είναι ούτε υποδείξεις ούτε παραινέσεις.
26 mins
  -> Ευχαριστώ, Νίκο. Αλήθεια, τα prompts είναι τα drawings και textual replies; Διαφωτίστε με κι εμένα! Καλό Σ/Κ

agree  Vicky Papaprodromou: Kαλησπέρα, Ελευθερία. "Προτροπές" ή "προτρεπτικά κείμενα", όπως λέει κι ο Νίκος παρακάτω.
38 mins
  -> Ευχαριστώ, Βίκυ. Καλό Σ/Κ

agree  Evdoxia R. (X)
41 mins
  -> Ευχαριστώ, Ευδοξία. Καλό Σ/Κ και σε σένα

agree  kaydee
2 hrs
  -> Ευχαριστώ, δεν θυμάμαι το μικρό σου όνομα. Καλό Σ/Κ

34 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
ερεθίσματα


Explanation:
Συνηθίζεται, ιδιαίτερα στα κομπιουτερικά, η μετάφραση του prompt ως προτροπή ή προτρεπτικό μήνυμα.
Ειδικότερα ωστόσο στην εκπαιδευτική διαδικασία ή και στις μελέτες της Μίνας, προτιμώ τη λέξη "ερέθισμα".

Ένας όμορφος ορισμός είναι ο παρακάτω:
Prompt - A prompt is a picture, word, phrase, sentence, or paragraph intended to generate ideas and give a student a starting point for writing. A prompt is just that - a stimulus. In most writing assessments, therefore, students are scored on the quality of the writing, therefore, not meticulous attention to following the directions of the prompt. For instance, a prompt might ask a student to write about a favorite or memorable place. A student might, as one did, write about the inside of his own mind - his imagination. Some people might argue that this is not a "place" in the sense that "New York" is a place. But such literal interpretation rarely seems as important as giving students every opportunity to respond creatively to a prompt and to show what they can do as writers.
http://doe.sd.gov/curriculum/6plus1/glossary.asp

Παραδείγματα χρήσης του ερεθίσματος από τον komvo:
http://www.google.com/search?num=100&hl=en&lr=&c2coff=1&rls=...

--------------------------------------------------
Note added at 44 mins (2005-11-04 12:07:09 GMT)
--------------------------------------------------

Αφού είδαμε και τι προηγείται:
Όχι, δεν είναι ερεθίσματα εδώ, λοιπόν. Προτροπές ή προτρεπτικά κείμενα είναι.

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs 31 mins (2005-11-04 13:54:40 GMT)
--------------------------------------------------

Το "προτροπές" και το "προτρεπτικές ερωτήσεις" χρησιμοποιούνται και στη διδασκαλία.
Εδώ δεν βλέπω ποιες είναι οι two prompts. Μια πρόταση προς συμπλήρωση βλέπω μόνο...

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs 55 mins (2005-11-04 14:17:47 GMT)
--------------------------------------------------

Με ξύπνησε η Ελευθερία γιατί δεν είχα δει το ερώτημα για τη ζωγραφιά. "Προτρεπτικά ερωτήματα" ίσως, σκέτες ερωτήσεις που λέει ο Κώστας ή σκέτο ερωτήματα will do the job here.

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs 24 mins (2005-11-04 14:46:47 GMT)
--------------------------------------------------

Απάντηση στην Ελευθερία:
Prompt είναι κανονικά η υπενθύμιση που κάνει ο υποβολέας στον ηθοποιό που έχει ξεχάσει τα λόγια του ή ο δανειστής στον δανειζόμενο που καθυστερεί την εξόφληση.
Στους υπολογιστές ξεκίνησε από το DOS με το σημείο αναμονής εντολής (εκείνο το C:\ ) και έγινε στη συνέχεια οποιοδήποτε προτρεπτικό μήνυμα προς το χρήστη.
Στην εκπαίδευση είναι κάθε "ερέθισμα" προς το μαθητή για την παραγωγή αντίδρασης, συνήθως για την παραγωγή πιο ελεύθερης έκφρασης, συχνά για την παραγωγή γραπτού λόγου (αλλά όχι κατ' ανάγκην, απλώς η πηγή του παραπάνω ορισμού έχει να κάνει με writing assessments).
Στο κείμενο της Μίνας, τα δύο prompts είναι:
1. Then we asked them to "draw a sociologist", or alternately, to "draw a sociologist at work"
2. Please complete the following statement in your own words. Write at least a full paragraph, but do not write more than a page
Οι προτροπές του εξεταστή, ας πούμε, προς τον μαθητή να δώσει μια απάντηση. Όχι η απάντηση, το ερώτημα.

Nick Lingris
United Kingdom
Works in field
Native speaker of: Greek
PRO pts in category: 370

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  flipendo: Γιατί κοιμόσουν Νίκο; Εν πάση περιπτώσει, αυτά τα prompts είναι αυτά που κατάλαβα, ζωγραφιές και απαντήσεις στα ερωτήματα;
2 hrs
  -> Σου αφιέρωσα σημείωμα!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search