ghosting

Greek translation: Απόρριψη μέσω εξαφάνισης

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:ghosting
Greek translation:Απόρριψη μέσω εξαφάνισης
Entered by: Ioanna Tarpinidou

For term searches and specialty glossaries, please try the new GBK glossaries
01:55 Dec 10, 2019
English to Greek translations [PRO]
Social Sciences - Social Science, Sociology, Ethics, etc.
Additional field(s): Cinema, Film, TV, Drama, General / Conversation / Greetings / Letters, Poetry & Literature, Psychology, Slang
English term or phrase: ghosting
Definition from Oxford dictionary:
The practice of ending a personal relationship with someone by suddenly and without explanation withdrawing from all communication.

Example sentence(s):
  • It’s normal to feel angry, hurt, ashamed, or embarrassed in a ghosting situation. The Date Mix
  • In reality, ghosting is having a material impact on users’ experience and ultimately their perception of online dating, both of which make it a threat to the industry Forbes.com
  • As Masini explains, when someone ghosts you, they expect you to try and get in contact with them, so rather than play into their expectations, give them a good dose of ghosting back, all the while staying on the periphery of their radar via social media. elite daily
Glossary-building KudoZ




This question was created by:


This question is closed

Απόρριψη μέσω εξαφάνισης
Definition:
Είσαι σε μια κατάσταση γνωριμίας που ενδέχεται να εξελιχθεί σε σχέση, ή έτσι φαντάζεσαι… ξαφνικά, και ίσως χωρίς καμία προειδοποίηση, ο σύντροφός σου αποφασίζει να εξαφανιστεί.
Selected response from:

Ioanna Tarpinidou
Greece
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of translations provided
5 +2Απόρριψη μέσω εξαφάνισης
Ioanna Tarpinidou
4πίνω εξαφανιζόλ
Ivi Rocou


  

Translations offered


6 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
Απόρριψη μέσω εξαφάνισης


Definition from psychologynow.gr:
Είσαι σε μια κατάσταση γνωριμίας που ενδέχεται να εξελιχθεί σε σχέση, ή έτσι φαντάζεσαι… ξαφνικά, και ίσως χωρίς καμία προειδοποίηση, ο σύντροφός σου αποφασίζει να εξαφανιστεί.

Example sentence(s):
  • Είσαι σε μια κατάσταση γνωριμίας που ενδέχεται να εξελιχθεί σε σχέση, ή έτσι φαντάζεσαι… ξαφνικά, και ίσως χωρίς καμία προειδοποίηση, ο σύντροφός σου αποφασίζει να εξαφανιστεί. - psychologynow.gr  
  • Είναι ο απότομος και χωρίς αιτιολόγηση χωρισμός. Όταν κάποιος εξαφανίζεται σκόπιμα, δηλαδή το παίζει «φάντασμα», για να αποφύγει τη συνέχεια της σχέσης, χωρίς να δώσει καμία εξήγηση για την ξαφνική διακοπή της. - thriveglobal.gr  
  • Το ghosting είναι ο πιο αγενής τρόπος να πεις 'δεν σε γουστάρω'. Μάλλον, τώρα προτιμάται πιο πολύ από ποτέ. Έχει γίνει μόδα και έχει πάρει και όνομα: ghosting, ελληνιστί 'μην τον/την είδατε'. - https://www.oneman.gr  
Ioanna Tarpinidou
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 4

Votes in favor of/against selecting this as the best translation of the term asked
Yes  George Tzathas: yes I agree with your definition
15 days
  -> Thank you!

Yes  Anastasia Vam
18 days
  -> Thank you!

56 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
πίνω εξαφανιζόλ


Definition from slang.gr:
εξαφανιζόλ
Χρησιμότατο μαγικό φίλτρο. Όποιος το πίνει εξαφανίζεται από μπροστά μας.
Ενδείκνυται η χορήγησή του σε τύπους μας τά 'χουν ζαλίσει μέχρι εκεί που δεν πάει διότι μιλάνε πολύ, λένε μαλακίες κ.λπ. Επίσης σε μωρά που τσιρίζουν.
Ενίοτε, το πίνουμε και οι ίδιοι αυτοβούλως για να αποφύγουμε κάποιον ενοχλητικό (βλ. ανωτέρω), για να μη μας κάνουν τσακωτούς κ.ο.κ.

Example sentence(s):
  • Εξαφανιζόλ.....!!!! Ωωω ναι βγήκαμε, ξαναβγήκαμε, πέρασαμε καλά, πέρνούσαμε καλά και ξαφνικά..... που είστε κύριος???? ΩΩ ναι πείτε μου ότι δεν είναι συχνό φαινόμενο.... - www.lifo.gr  
  • την λογική του εξαφανιζόλ ειδικά από άτομα που έχεις συνδεθεί με κάποιο τρόπο, δεν την κατάλαβα ποτέ. φόβος είναι? αδυναμία να αντιμετωπίσουν μια κατάσταση? αδιαφορία? τι? - www.lifo.gr  
  • Και άλλα παραδείγματα: - google.com  

Explanation:
Λέγεται για κάποιον/κάποια που αιφνίδια και ανεξήγητα κόβει κάθε επαφή με κάποιον/κάποια που είχε ερωτική ή ρομαντική σχέση – ή και με παρέα με την οποία είχε φιλική και στενή σχέση.
π.χ. «Τι έγινε ο Τάκης; Ήπιε εξαφανιζόλ;»

Λέξη πολύ γνωστή τη δεκαετία του 1960-1970. Τη χρησιμοποιούσε η νεολαία.

Τώρα, άρχισε να χρησιμοποιείται πάλι – και συχνά αντί της έκφρασης «έγινε άφαντος».
Ivi Rocou
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 16




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search