the pipe includes cold-formable pipe sections with tubular + reinforcement layer

Greek translation: ο αγωγός περιλαμβάνει τομές ψυχρής κατεργασίας με σωληνοειδή και ενισχυμένα στρώματα/επίπεδα

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:the pipe includes cold-formable pipe sections with tubular + reinforcement layer
Greek translation:ο αγωγός περιλαμβάνει τομές ψυχρής κατεργασίας με σωληνοειδή και ενισχυμένα στρώματα/επίπεδα
Entered by: Evdoxia R. (X)

13:48 Dec 16, 2003
English to Greek translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: the pipe includes cold-formable pipe sections with tubular + reinforcement layer
that surround or embrace one or morez tubular layers
angels
ο αγωγός περιλαμβάνει τομές ψυχρής κατεργασίας με σωληνοειδή και ενισχυμένα στρώματα/επίπεδα
Explanation:
ο αγωγός περιλαμβάνει τομές ψυχρής κατεργασίας με σωληνοειδή και ενισχυμένα στρώματα/επίπεδα
Selected response from:

Evdoxia R. (X)
Greece
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +7ο αγωγός περιλαμβάνει τομές ψυχρής κατεργασίας με σωληνοειδή και ενισχυμένα στρώματα/επίπεδα
Evdoxia R. (X)
4 +1η σωλήνα περιλαμβάνει τμήματα διαμορφωμένα εν ψυχρώ...
Costas Zannis


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +7
ο αγωγός περιλαμβάνει τομές ψυχρής κατεργασίας με σωληνοειδή και ενισχυμένα στρώματα/επίπεδα


Explanation:
ο αγωγός περιλαμβάνει τομές ψυχρής κατεργασίας με σωληνοειδή και ενισχυμένα στρώματα/επίπεδα

Evdoxia R. (X)
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in pair: 210
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vicky Papaprodromou
1 hr

agree  Betty Revelioti
2 hrs

agree  Gregoris Kondylis: Χωρίς να είμια απολύτως σίγουρος, Ευδοξία, αναρωτιέμαι γιατί να έχει τομές ένας αγωγός και όχι τμήματα που λέει ο Κώστας και μάλιστα κυλινδρικά "κυλινδρικά τμήματα ψυχρής κατεργασίας με ενισχυμένα στρώματα (ή διαστρωματώσεις)"
2 hrs

agree  Spiros Doikas
3 hrs

agree  Valentini Mellas
3 hrs

agree  Estella
18 hrs

agree  Sophia Fourlari
2 days 7 hrs

46 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
η σωλήνα περιλαμβάνει τμήματα διαμορφωμένα εν ψυχρώ...


Explanation:
η σωλήνα περιλαμβάνει τμήματα διαμορφωμένα εν ψυχρώ περιβεβλημένα με ένα ή περισσότερα ενισχυτικά στρώματα.

Costas Zannis
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in pair: 1656

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Gregoris Kondylis: Νια βρε Κώστα αλλά εν τω προκειμένω δεν θα ακολουθούσες και τη διατύπωση του πρωτοτύπου, εννοώ γιατί δεν λέει the pipe includes sold-formable sections... πού θα μας μπέρδευε;
2 hrs
  -> Μια σωλήνα νερού δεν είναι κατά κανόνα κυλινδρική;




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search