versatility

Greek translation: πολλαπλή χρησιμότητα/δυνατότητα πολλαπλών εφαρμογών

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:versatility
Greek translation:πολλαπλή χρησιμότητα/δυνατότητα πολλαπλών εφαρμογών
Entered by: Vicky Papaprodromou

17:39 Dec 22, 2003
English to Greek translations [Non-PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: versatility
cars
chrys
πολλαπλή χρησιμότητα/δυνατότητα πολλαπλών εφαρμογών
Explanation:
Αλλά, όμως, θα χρειαζόταν περισσότερο κείμενο για πιο ακριβή απόδοση του όρου.

ΜAGENTA Golden Edition
Selected response from:

Vicky Papaprodromou
Greece
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3πολλαπλή χρησιμότητα/δυνατότητα πολλαπλών εφαρμογών
Vicky Papaprodromou
5 +1ικανότητα προσαρμογής σε πολλαπλές/διαφορετικές χρήσεις
Eftychia Stamatopoulou
5πολύπλευρο
Irene (Renata) Liapis
5προσαρμοστικότητα
Betty Revelioti
5προσαρμοστικότητα
Theodoros Linardos


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
πολλαπλή χρησιμότητα/δυνατότητα πολλαπλών εφαρμογών


Explanation:
Αλλά, όμως, θα χρειαζόταν περισσότερο κείμενο για πιο ακριβή απόδοση του όρου.

ΜAGENTA Golden Edition

Vicky Papaprodromou
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in pair: 3308

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Valentini Mellas
3 mins
  -> Thanks!

agree  Evdoxia R. (X)
10 mins
  -> Thanks!

agree  Gregoris Kondylis
13 hrs
  -> ευχαριστώ

4 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
προσαρμοστικότητα


Explanation:
that can adapt to changing conditions- requirements e.g. different terrains, or passenger needs etc.

ουσ. ικανότητα για κίνηση με επιτυχία, ευχέρεια ή ετοιμότητα από ένα τομέα
δραστηριότητας σε άλλο, το πολυτάλαντο, "προσαρμοστικότητα" # (για
εργαλεία, μηχανήματα κτλ.) πολλαπλότητα εφαρμογών, πολλαπλή
χρησιμότητα



    MAGENTA
Theodoros Linardos
Germany
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in pair: 598

5 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
ικανότητα προσαρμογής σε πολλαπλές/διαφορετικές χρήσεις


Explanation:
versatility=ikanotita prosarmogis se diaforetikes xriseis(Eurodicautom)

Eftychia Stamatopoulou
Greece
Native speaker of: Greek
PRO pts in pair: 80

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Gregoris Kondylis
13 hrs
  -> Ευχαριστώ!

4 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
προσαρμοστικότητα


Explanation:
προσαρμοστικότητα

--------------------------------------------------
Note added at 6 mins (2003-12-22 17:45:49 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

ικανότητα για κίνηση με επιτυχία, πολλαπλότητα εφαρμογών, πολλαπλή χρησιμότητα

Betty Revelioti
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in pair: 463

6 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
πολύπλευρο


Explanation:
με πολύπλευρο χαρακτήρα
χρησιμοποιείται πολύ στις περιγραφές των αυτοκινήτων.


Irene (Renata) Liapis
United States
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in GreekGreek
PRO pts in pair: 62




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search