edge-insulating strip

Greek translation: περιμετρική μονωτική ταινία

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:edge-insulating strip
Greek translation:περιμετρική μονωτική ταινία
Entered by: Eftychia Stamatopoulou

16:03 Jan 14, 2004
English to Greek translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: edge-insulating strip
Connect the velta edge-insulating strip with element (από ιστοσελίδα:http://www.google.com.gr/search?q=cache:JJn3hjb5wIMJ:www.vel... το γερμανικό όρο (Randdämmstreifen) και βρήκα την αγγλική του μετάφραση.
Δεν ξέρω καν τι είναι, κάποια λωρίδα που έχει σχέση με τη μόνωση (τομέας οικοδομών);
Ευχαριστώ.
Eftychia Stamatopoulou
Greece
περιμετρική μονωτική ταινία
Explanation:
http://www.absoluteae.com/Rung.htm
Η περιμετρική μονωτική ταινία της REHAU αποτελείται από ΡΕ αφρό πάχους 8 μμ και με αξιοπιστία καθιστά δυνατή τη μετακίνηση του υλικού τουλάχιστον 5 μμ σύμφωνα με το DIN 18560. Το υλικό σε μορφή φύλλων συννημένο στην άκρη της μονωτικής ταινίας τοποθετείται πάνω από τη σύνθετη επιφάνεια του υλικού. Αυτό καλύπτει το κενό μεταξύ της μονωτικής ταινίας και του πλαισίου, και μ'αυτόν τον τρόπο εμποδίζει την διαπέραση.
Selected response from:

Katerina Kallitsi
Grading comment
Ευχαριστώ πολύ!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +6περιμετρική μονωτική ταινία
Katerina Kallitsi
4 +1λωρίδα μόνωσης άκρων
Betty Revelioti


  

Answers


1 min   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
λωρίδα μόνωσης άκρων


Explanation:
.

Betty Revelioti
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in pair: 459

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Valentini Mellas
1 hr

50 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +6
περιμετρική μονωτική ταινία


Explanation:
http://www.absoluteae.com/Rung.htm
Η περιμετρική μονωτική ταινία της REHAU αποτελείται από ΡΕ αφρό πάχους 8 μμ και με αξιοπιστία καθιστά δυνατή τη μετακίνηση του υλικού τουλάχιστον 5 μμ σύμφωνα με το DIN 18560. Το υλικό σε μορφή φύλλων συννημένο στην άκρη της μονωτικής ταινίας τοποθετείται πάνω από τη σύνθετη επιφάνεια του υλικού. Αυτό καλύπτει το κενό μεταξύ της μονωτικής ταινίας και του πλαισίου, και μ'αυτόν τον τρόπο εμποδίζει την διαπέραση.

Katerina Kallitsi
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in pair: 172
Grading comment
Ευχαριστώ πολύ!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vicky Papaprodromou: Also, http://www.tempa.gr/instructions_installation.htm
32 mins
  -> Thanks

agree  Costas Zannis: Έτσι ακριβώς την περιγράφει και το site που δίνει η Ευτυχία, και αφορά σε υποδομή ενδοδαπέδιας θέρμανσης.
32 mins
  -> Ευχαριστώ, Κώστα

agree  x-Translator (X)
1 hr
  -> Ευχαριστώ, Στέλλα

agree  Evdoxia R. (X)
16 hrs
  -> Ευχαριστώ, Ευδοξία

agree  Natassa Iosifidou
17 hrs
  -> Ευχαριστώ, Νατάσσα

agree  Dionysia
2 days 16 hrs
  -> Ευχαριστώ, Διονυσσία




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search