International Translation Day 2018

Join ProZ.com/TV for a FREE event September 25-26th celebrating International Translation Day! 50+ hours of content, Chat, Live Q&A & more. Join 1,000's of linguists from around the globe as ProZ.com/TV celebrates International Translation Day.

Click for Full Participation

electrode-deposited aluminium

Greek translation: με ηλεκτρική εναπόθεση αλουμινίου/ψήγματα αλουμινίου/ίνες με επικάλυψη αλουμινίου

12:40 Apr 25, 2005
English to Greek translations [PRO]
Textiles / Clothing / Fashion / Bikes
English term or phrase: electrode-deposited aluminium
2) Heated vest - Pleasantly warm - in spite of the cold.
This will keep you warm, not only on the inside. Generous and evenly distributed heating thanks to the woven carbon fibres (A). Heat output max. 3.5 amps at 12 volts.
The electrode-deposited aluminium outer material and the padding provide first class insulation which is more effective than a conventional wire heating. Can be connected to the BMW Motorrad electrical socket.
Katerina Kallitsi
Greek translation:με ηλεκτρική εναπόθεση αλουμινίου/ψήγματα αλουμινίου/ίνες με επικάλυψη αλουμινίου
Explanation:
Kατερίνα, άλλο ένα typo πιστεύω, γιατί...
The electro-deposited aluminium outer material and the padding provide first class insulation. May be connected tdirectly to a BMW auxiliary power ...
http://www.sawbridgeworth-bmw.co.uk/sm3riderEquipment.asp
Similar, to
Inc. (‘Oak-Mitsui’), founded in 1976 as a joint venture, produces electro-deposited ... manufactures outerwear and sportswear for specialty shops ...
http://www.nypa.gov/Trustees/2004 minutes/November/04nov.pdf
...and for zinc..electro deposited

Reference Mushroom Terms,Pudoc,Wageningen,1980

TERM ηλεκτρική εναπόθεση ψευδαργύρου
..and in context...
Το νέο concept είναι η πολλαπλών τσεπών αφαιρούμενη επένδυση, οι ενισχύσεις που εμποδίζουν την εισροή του νερού, η μάλλινη προστασία λαιμού, τα εσωτερικά αλουμινίου και το ειδικό φερμουάρ για την ένωση του μπουφάν με το παντελόνι
http://www.motomarket.gr/pindex.php?& file=clothing_product....

...και μια φρικτή αλουμινοκουβέρτα...Το δερμάτινο μπουφάν Predator της Bering διακρίνεται για την εξαιρετική εφαρμογή του, αλλά και την όμορφη σχεδίασή του. Διαθέτει ενισχύσεις σε ώμους, αγκώνες και πλάτη, ενώ η εσωτερική του επένδυση διαθέτει ψήγματα αλουμινίου.
http://64.233.183.104/search?q=cache:_0uhYUf94tsJ:www.mototr...
Αλουμινοκουβέρτα, λεπτή νάιλον με επένδυση αλουμινίου για προφύλαξη σε έκτακτη ανάγκη
Selected response from:

Elena Petelos
United Kingdom
Grading comment
Ευχαριστώ, Έλενα. Καλή Ανάσταση
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3με ηλεκτρική εναπόθεση αλουμινίου/ψήγματα αλουμινίου/ίνες με επικάλυψη αλουμινίου
Elena Petelos
4 +2γαλβανισμένα με αλουμίνιο
Costas Zannis
3 +1εξωτερικό υλικό αλουμινίου με ενσωματωμένα ηλεκτρόδια
Vicky Papaprodromou


  

Answers


35 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
electrode-deposited aluminium outer material
εξωτερικό υλικό αλουμινίου με ενσωματωμένα ηλεκτρόδια


Explanation:
θερμαινόμενα ρούχα


Στην αρχή παρουσιάστηκαν οι ηλεκτρικές κουβέρτες. Λεπτές συρμάτινες αντιστάσεις ενσωματωμένες μέσα στην κουβέρτα συνδέονται στην πρίζα μας και μας θερμαίνουν ομαλά στην διάρκεια του ύπνου.

Η ιδέα ήταν καλή και δεν άργησε να αντιγραφεί και για ρούχα μοτοσικλετιστών που το κρύο τους επηρεάζει πολύ περισσότερο. Γάντια, τζάκετ, παντελόνια και μπότες μπορούν να συνδεθούν στην μπαταρία της μηχανής και να ζεστάνουν όπου και όσο χρειάζεται. Τα καλά καταστήματα με είδη μοτοσικλέτας (ειδικά αυτά των βόρειων χωρών) έχουν ήδη ποικιλία σχετικού ρουχισμού στα ράφια τους.
http://www.geocities.com/sfetel/mt/rouxa.htm



Vicky Papaprodromou
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 20

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Valentini Mellas
3 hrs
  -> Ευχαριστώ πολύ!

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
electro-deposited aluminium
με ηλεκτρική εναπόθεση αλουμινίου/ψήγματα αλουμινίου/ίνες με επικάλυψη αλουμινίου


Explanation:
Kατερίνα, άλλο ένα typo πιστεύω, γιατί...
The electro-deposited aluminium outer material and the padding provide first class insulation. May be connected tdirectly to a BMW auxiliary power ...
http://www.sawbridgeworth-bmw.co.uk/sm3riderEquipment.asp
Similar, to
Inc. (‘Oak-Mitsui’), founded in 1976 as a joint venture, produces electro-deposited ... manufactures outerwear and sportswear for specialty shops ...
http://www.nypa.gov/Trustees/2004 minutes/November/04nov.pdf
...and for zinc..electro deposited

Reference Mushroom Terms,Pudoc,Wageningen,1980

TERM ηλεκτρική εναπόθεση ψευδαργύρου
..and in context...
Το νέο concept είναι η πολλαπλών τσεπών αφαιρούμενη επένδυση, οι ενισχύσεις που εμποδίζουν την εισροή του νερού, η μάλλινη προστασία λαιμού, τα εσωτερικά αλουμινίου και το ειδικό φερμουάρ για την ένωση του μπουφάν με το παντελόνι
http://www.motomarket.gr/pindex.php?& file=clothing_product....

...και μια φρικτή αλουμινοκουβέρτα...Το δερμάτινο μπουφάν Predator της Bering διακρίνεται για την εξαιρετική εφαρμογή του, αλλά και την όμορφη σχεδίασή του. Διαθέτει ενισχύσεις σε ώμους, αγκώνες και πλάτη, ενώ η εσωτερική του επένδυση διαθέτει ψήγματα αλουμινίου.
http://64.233.183.104/search?q=cache:_0uhYUf94tsJ:www.mototr...
Αλουμινοκουβέρτα, λεπτή νάιλον με επένδυση αλουμινίου για προφύλαξη σε έκτακτη ανάγκη



    Reference: http://www.geocities.com/EnchantedForest/Tower/4075/requirem...
Elena Petelos
United Kingdom
Works in field
Native speaker of: Greek
PRO pts in category: 12
Grading comment
Ευχαριστώ, Έλενα. Καλή Ανάσταση

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  EN>ELTranslator
2 mins
  -> :-))

agree  Lamprini Kosma
1 hr
  -> :-))

agree  anthi: ηλεκτρική εναπόθεση ή όπως λέει ο Κώστας "γαλβανισμός" ή επιαλουμίνωση
16 hrs
  -> Thanks! :-))

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
γαλβανισμένα με αλουμίνιο


Explanation:
Aνθρακονήματα γαλβανισμένα με αλουμίνιο

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs 15 mins (2005-04-25 15:55:50 GMT)
--------------------------------------------------

Μπορεί και \"επαλουμινωμένα ανθρακονήματα\", όπως λέμε \"επιχρυσωμένα\", \"επάργυρα\" κλπ, η διαδικασία είναι παραπλήσια.

Costas Zannis
Native speaker of: Native in GreekGreek

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  anthi: συμφωνώ με την απόδοση αυτή, το "electrode deposited" δείχνει ακριβώς αυτό, ότι το (αγώγιμο) υλικό έγινε κάθοδος σε συσκευή ηλεκτρόλυσης για να αποτεθεί πάνω του το αλουμίνιο
15 hrs
  -> Ευχαριστώ Ανθή!

agree  x-Translator (X)
1 day 9 hrs
  -> Eυχαριστώ Στέλλα!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search