archaeologies of tourism

Greek translation: (ιστορικό) υπόβαθρο του τουρισμού τους

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:archaeologies of tourism
Greek translation:(ιστορικό) υπόβαθρο του τουρισμού τους
Entered by: Nadia-Anastasia Fahmi

17:48 May 25, 2013
English to Greek translations [PRO]
Tourism & Travel / Tourism-driven socio-economic changes
English term or phrase: archaeologies of tourism
It is pertinent to note that '"local" people are now more exposed to the ****archaeologies of tourism**** - to more knowledge about their locality, their past, geography, economy, literature, nature and so on
Nadia-Anastasia Fahmi
Greece
(ιστορικό) υπόβαθρο του τουρισμού τους
Explanation:
Όλα τα στοιχεία της ιστορίας και του περιβάλλοντος που αποτέλεσαν το πλαίσιο, το υπόβαθρο, για την τουριστική ανάπτυξη μιας περιοχής.
Selected response from:

Nick Lingris
United Kingdom
Grading comment
Για το δικό μου κείμενο αυτή είναι η κατάλληλη μετάφραση.

Ευχαριστώ Νίκο για άλλη μια φορά για την πολύτιμη βοήθειά σου. Επίσης, ευχαριστώ τη Μάγια και την Έλενα για τη δική τους συνεισφορά

Να είστε όλοι καλά!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5ιστορική συνείδηση του αρχαιολογικού τουρισμού τους
Helena Wulgari-Popp
4 +1(ιστορικό) υπόβαθρο του τουρισμού τους
Nick Lingris
3 +2αρχαιολογικός τουρισμός
Maya M Fourioti


Discussion entries: 16





  

Answers


13 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
αρχαιολογικός τουρισμός


Explanation:
Νομίζω πως αυτό πρέπει να είναι δες την περιγραφή στο σύνδεσμο παρακάτω


    Reference: http://www.archive.gr/news.php?readmore=227
Maya M Fourioti
Greece
Meets criteria
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 32

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Angeliki Papadopoulou: η... ξεναγός της παρέας συμφωνεί με τον όρο :) αλλά έχει και τον ενδοιασμό που αναφέρεται στη συζήτηση πιο πάνω
53 mins
  -> ευχαριστώ

agree  Mary Keramida
2 hrs
  -> ευχαριστώ

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
(ιστορικό) υπόβαθρο του τουρισμού τους


Explanation:
Όλα τα στοιχεία της ιστορίας και του περιβάλλοντος που αποτέλεσαν το πλαίσιο, το υπόβαθρο, για την τουριστική ανάπτυξη μιας περιοχής.

Nick Lingris
United Kingdom
Meets criteria
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 89
Grading comment
Για το δικό μου κείμενο αυτή είναι η κατάλληλη μετάφραση.

Ευχαριστώ Νίκο για άλλη μια φορά για την πολύτιμη βοήθειά σου. Επίσης, ευχαριστώ τη Μάγια και την Έλενα για τη δική τους συνεισφορά

Να είστε όλοι καλά!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Angeliki Papadopoulou
3 hrs

23 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
ιστορική συνείδηση του αρχαιολογικού τουρισμού τους


Explanation:
η μετάφραση πρέπει να αναζητηθεί μακριά από το κείμενο

Helena Wulgari-Popp
Meets criteria
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search