more savings to be had!

Greek translation: αξιοποιήστε περισσότερο την προσφορά μας

15:37 Nov 17, 2006
English to Greek translations [PRO]
Marketing - Transport / Transportation / Shipping /
English term or phrase: more savings to be had!
this offer ends on Friday so there are ****many more savings to be had!****
annita
Greek translation:αξιοποιήστε περισσότερο την προσφορά μας
Explanation:
Επειδή εξακολουθώ να μην ξέρω ποια είναι η προσφορά, θα προτείνω:
Η προσφορά μας λήγει την Παρασκευή, οπότε μπορείτε να την αξιοποιήσετε ακόμα περισσότερο.

Εναλλακτικά, ανάλογα με την προσφορά:
άρα μπορείτε να κερδίσετε ακόμα περισσότερο με τις αγορές σας
άρα μη χάσετε την ευκαιρία για ακόμα μεγαλύτερες ευκαιρίες

--------------------------------------------------
Note added at 24 mins (2006-11-17 16:02:40 GMT)
--------------------------------------------------

Συγγνώμη: για ακόμα *περισσότερες* ευκαιρίες
Selected response from:

Nick Lingris
United Kingdom
Grading comment
1 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4για ακόμα μεγαλύτερη οικονομία
Nadia-Anastasia Fahmi
3αξιοποιήστε περισσότερο την προσφορά μας
Nick Lingris


Discussion entries: 7





  

Answers


22 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
για ακόμα μεγαλύτερη οικονομία


Explanation:
Απ' ότι καταλαβαίνω, προφανώς γίνεται κάποια προσφορά εισιτηρίων με έκπτωση που συμφέρει τους επιβάτες.

--------------------------------------------------
Note added at 23 mins (2006-11-17 16:01:12 GMT)
--------------------------------------------------

ή/και

για πολύ μεγαλύτερη εξοικονόμηση χρημάτων

Nadia-Anastasia Fahmi
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 4

23 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
αξιοποιήστε περισσότερο την προσφορά μας


Explanation:
Επειδή εξακολουθώ να μην ξέρω ποια είναι η προσφορά, θα προτείνω:
Η προσφορά μας λήγει την Παρασκευή, οπότε μπορείτε να την αξιοποιήσετε ακόμα περισσότερο.

Εναλλακτικά, ανάλογα με την προσφορά:
άρα μπορείτε να κερδίσετε ακόμα περισσότερο με τις αγορές σας
άρα μη χάσετε την ευκαιρία για ακόμα μεγαλύτερες ευκαιρίες

--------------------------------------------------
Note added at 24 mins (2006-11-17 16:02:40 GMT)
--------------------------------------------------

Συγγνώμη: για ακόμα *περισσότερες* ευκαιρίες

Nick Lingris
United Kingdom
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 29




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search