Logistician

Greek translation: υπεύθυνος επιμελητείας, ειδικός εφοδιαστικής, ειδικός εφοδιασμού, υπεύθυνος αγορών

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Logistician
Greek translation:υπεύθυνος επιμελητείας, ειδικός εφοδιαστικής, ειδικός εφοδιασμού, υπεύθυνος αγορών
Entered by: d_vachliot (X)

00:00 Nov 1, 2008
English to Greek translations [PRO]
Bus/Financial - Transport / Transportation / Shipping
English term or phrase: Logistician
...
d_vachliot (X)
υπεύθυνος επιμελητείας
Explanation:
logistics = επιμελητεία, διοικητική μέριμνα (στο στρατό).
Selected response from:

Ivi Rocou
Greece
Grading comment
Ευχαριστώ πολύ.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +5υπεύθυνος επιμελητείας
Ivi Rocou
3 +2ειδικός εφοδιαστικής
Nick Lingris
Summary of reference entries provided
logistician
socratisv

  

Answers


47 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
logistician
ειδικός εφοδιαστικής


Explanation:
Σύμφωνα με αυτή τη σελίδα:
http://eur-lex.europa.eu/Notice.do?mode=dbl&lang=en&ihmlang=...

εφοδιαστική
http://www.google.com/search?num=50&hl=en&rlz=1B3GGGL_enGR25...
http://www.google.com/search?num=50&hl=en&rlz=1B3GGGL_enGR25...

Αλλά δεν ξέρω τι ζητάς, έτσι σκέτο που μας το σερβίρισες.


Nick Lingris
United Kingdom
Native speaker of: Greek
PRO pts in category: 29
Notes to answerer
Asker: Ευχαριστώ πολύ.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  socratisv: υπεύθυνος, στέλεχος, υπάλληλος... εξαρτάται σε ποια βαθμίδα αναφερόμαστε. Προσωπικά με τράβηξε το στέλεχος αλλά και πάλι, δεν ξέρω αν το " στέλεχος/υπεύθυνος εφοδιαστικής (αλυσίδας) καλύπτει όλο το φάσμα. Κλμρ
9 hrs

agree  Efi Maryeli (X): Μπορεί να είναι και ειδικός εφοδιασμού. Αν πρόκειται για εταιρεία, ίσως να είναι και υπεύθυνος αγορών
12 hrs

8 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +5
logistician
υπεύθυνος επιμελητείας


Explanation:
logistics = επιμελητεία, διοικητική μέριμνα (στο στρατό).

Example sentence(s):
  • (για το Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης): ΠΕ Υπεύθυνος επιμελητείας – διοργάνωσης εκδηλώσεων 1 ΠΕ Υπεύθυνη τμήματος διοργάνωσης εκδη

    Reference: http://www.forthnet.gr/templates/newsPosting.aspx?p=155428
Ivi Rocou
Greece
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Ευχαριστώ πολύ.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Nick Lingris: Και δεν θα φταις καθόλου να δώσεις και σαν σύνδεσμο αυτό: http://www.proz.com/kudoz/english_to_greek/economics/1180077... :-) Αλλά φαίνεται ότι έχει κυλήσει νερό στο αυλάκι από τότε.
4 hrs
  -> Καλημέρα. Ευχαριστώ για την παραπομπή - δεν την ειχα δει.

agree  Assimina Vavoula
8 hrs
  -> Καλημέρα, ευχαριστώ.

agree  Vicky Papaprodromou
9 hrs
  -> Καλημέρα, ευχαριστώ.

agree  socratisv
9 hrs
  -> Ευχαριστώ. Καλημέρα.

agree  Vasilisso
11 hrs
  -> Καλημέρα, ευχαριστώ.




Reference comments


9 hrs
Reference: logistician

Reference information:
A professional working in the field of logistics management is called a logistician. ...
en.wikipedia.org/wiki/Logistics
Ο Έλληνας logistician είναι ....
http://vex.kapatel.gr/index.php?selida_id=110&article=91984&...

Το career path του σύγχρονου Logistician,
• Τα χαρακτηριστικά των εργαζομένων στην εφοδιαστική αλυσίδα,
• Η συνεχιζόμενη κατάρτιση των στελεχών εφοδιαστικής αλυσίδας,
• Ο ρόλος του εργατικού δυναμικού στην ανάπτυξη της εφοδιαστικής αλυσίδας
http://epixeireite.duth.gr/?q=node/3708/print

Στέλεχος Εφοδιαστικής (Logistician). 33. Σερβιτόρος. 34. Στέλεχος Υπηρεσιών Catering. 35. Στέλεχος χονδρικού εμπορίου. 36. Ταχυμεταφορέας ...
www.ekepis.gr/site/doc_pdf/T14.pdf

socratisv
Greece
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in FrenchFrench
PRO pts in category: 24




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search