capacity struck

Greek translation: χωρητικοτητα καδου (πληρωση με υγρο φορτιο/αμμο)/(σωρευση εως το χειλος)

20:01 Sep 10, 2009
English to Greek translations [PRO]
Tech/Engineering - Transport / Transportation / Shipping
English term or phrase: capacity struck
αναφέρεται σε φορτηγά
Michael Iakovides
Greek translation:χωρητικοτητα καδου (πληρωση με υγρο φορτιο/αμμο)/(σωρευση εως το χειλος)
Explanation:
μπορει να υπαρχει καποιος σχετικος ορος, αλλα δε μπορεσα να βρω μια αναφορα, Μιχαλη, στη χωρητικοτητα του καδου αναλογα με το ειδος του φορτιου, heaped/struck capaciy...
θα βρεις αναφορες, οπoυ μετα το struck capacity, επεξηγηματικα και σε παρενθεση, αναγραφεται η (w/sand) η (w/dry sand).
γιατι δεν κανεις κι εσυ κατι αναλογο, π.χ υγρο φορτιο/(στεγνη) αμμος η υγρο/αμμος, επεξηγωντας καπου με μια παραπομπη, οτι "η εν λογω (μεγιστη) χωρητικοτητα αναφερεται σε πληρωση του καδου με νερο/υγρο φορτιο η σωρευση στεγνης αμμου" η "η χωρητικοτητα αναφερεται σε πληρωση του καδου εως το χειλος του";



Struck capacity shows the contents of the bucket when it's filled to the level of the rim, with no material heaped over the rim. The struck capacity is the ...
http://books.google.gr/books?id=SJxE3N8J6VsC&lpg=PA75&ots=jw...


Bucket capacities are described as "heaped" or "struck." Heaped capacity is the bucket's maximum capacity when the material is heaped above the edges ...
http://books.google.gr/books?id=SJxE3N8J6VsC&lpg=PA75&ots=jw...

Cargo box capacity (calculated), 876 kg. Cargo box struck capacity (w/dry sand), 873 kg. Towing capacity (rear hitch), 680 kg. Fuel capacity, 30.3 L ...
www.deere.com/.../hd_utilityvehicle_specs.html -

Προβολή ως HTML
Cargo Box Capacity (Calculated). 1930 lb. (876 kg). 1930 lb. (876 kg). 500 lb. (227 kg). Cargo Box Struck Capacity. 1924 lb. (873 kg) (w/sand 100 lb. sq. ft ...
www.deere.com/en_US/golfturf/.../DKA1920(3191).pdf -

...Θα είναι χωρητικότητας 1,0 m3 (heaped capacity), τύπου γενικής χρήσεως με δόντια...Το μέγιστο ύψος φόρτωσης, μεγαλύτερο από 2,60 m στο χείλος του κάδου, με μέγιστη κλίση...
http://www.ypes.gr/UserFiles/0aa5ff0d-7335-471f-8c82-33790ef...



--------------------------------------------------
Note added at 18 ώρες (2009-09-11 14:42:02 GMT)
--------------------------------------------------

Χμμ, το "σωρευση εως το χειλος" ισως να μην ειναι σωστο...
ο ορος σωρευση σαφεστατα θα ταιριαζε στο heaped, ισως ως "χωρητικοτητα σωρευσης/με σωρευμενο φορτιο"...
οσο για το struck, μια ιδεα μπορει να ερθει απο την αποδοση του brim capacity (σε αντιθεση με την ονομαστικη/nominal capacity) σχετικα με το υγρο περιεχομενο των φιαλων. στο eurlex, η brim capacity εχει αποδοθει ως "χωρητικοτητα μεχρι του χειλους"...

8.2. On the bottom or on the bottom rim, in such a manner as to avoid confusion with the previous indication, in figures of the same minimum height as those expressing the corresponding nominal capacity, according to the method or methods of filling for which the bottle is intended: 8.2.1. an indication of the brim capacity expressed in centilitres and not followed by the symbol cl, 8.2.2. and/or an indication of the distance in millimetres from the brim level to the filling level corresponding to the nominal capacity, followed by the symbol mm.
8.2. Επί του πυθμένος ή επί της περιφερείας του πυθμένος, κατά τρόπον ώστε να αποφεύγεται η σύγχυση με την προηγουμένη ένδειξη, και με ψηφία του ιδίου ελαχίστου ύψους όπως εκείνα που εκφράζουν την αντίστοιχη ονομαστική χωρητικότητα σύμφωνα με τη μέθοδο ή τις μεθόδους πληρώσεως για την οποία ή τις οποίες προορίζεται η φιάλη: 8.2.1. την ένδειξη της χωρητικότητος μέχρι του χείλους εκφραζομένη σε εκατοστόλιτρα και μη ακολουθουμένη από το σύμβολο cl- 8.2.2. και/ή την ένδειξη της αποστάσεως σε χιλιοστόμετρα από τη στάθμη του χείλους μέχρι τη στάθμη πληρώσεως που αντιστοιχεί στην ονομαστική χωρητικότητα ακολουθουμένη από το σύμβολο μμ.
eur-lex.europa.eu/Notice.do?...

αρα, "χωρητικοτητα (πληρωση με υγρο φορτιο/αμμο) ή "χωρητικοτητα εως του χειλους"...
Selected response from:

Panagiotis Andrias (X)
Greece
Grading comment
thanks
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
2 +1χωρητικοτητα καδου (πληρωση με υγρο φορτιο/αμμο)/(σωρευση εως το χειλος)
Panagiotis Andrias (X)
1χωρητικότητα κάδου/δοχείου/λεκάνης;
Dimitra Tsakiroglou
Summary of reference entries provided
Χωρητικότητα Κάδου
Souzana

  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
χωρητικότητα κάδου/δοχείου/λεκάνης;


Explanation:
Would this definition help?

struck capacity
a. The capacity of a mine car, tram, hoppit, or wagon to the flat surface at the edges; i.e., the volume of water it would hold if of watertight construction. Nelson
b. In scraper loading, the maximum volume of liquid that the bowl can hold. CF: heaped capacity
http://tinyurl.com/n3uc52
http://www.proz.com/kudoz/english_to_polish/automotive_cars_...

Και 2 συνδέσμους παρακάτω. Δεν ξέρω καθόλου με σιγουριά.


    Reference: http://books.google.gr/books?id=SJxE3N8J6VsC&pg=PA75&lpg=PA7...
    Reference: httphttp://books.google.gr/books?id=SJxE3N8J6VsC&pg=PA75&lpg...
Dimitra Tsakiroglou
Greece
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in GreekGreek

16 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +1
χωρητικοτητα καδου (πληρωση με υγρο φορτιο/αμμο)/(σωρευση εως το χειλος)


Explanation:
μπορει να υπαρχει καποιος σχετικος ορος, αλλα δε μπορεσα να βρω μια αναφορα, Μιχαλη, στη χωρητικοτητα του καδου αναλογα με το ειδος του φορτιου, heaped/struck capaciy...
θα βρεις αναφορες, οπoυ μετα το struck capacity, επεξηγηματικα και σε παρενθεση, αναγραφεται η (w/sand) η (w/dry sand).
γιατι δεν κανεις κι εσυ κατι αναλογο, π.χ υγρο φορτιο/(στεγνη) αμμος η υγρο/αμμος, επεξηγωντας καπου με μια παραπομπη, οτι "η εν λογω (μεγιστη) χωρητικοτητα αναφερεται σε πληρωση του καδου με νερο/υγρο φορτιο η σωρευση στεγνης αμμου" η "η χωρητικοτητα αναφερεται σε πληρωση του καδου εως το χειλος του";



Struck capacity shows the contents of the bucket when it's filled to the level of the rim, with no material heaped over the rim. The struck capacity is the ...
http://books.google.gr/books?id=SJxE3N8J6VsC&lpg=PA75&ots=jw...


Bucket capacities are described as "heaped" or "struck." Heaped capacity is the bucket's maximum capacity when the material is heaped above the edges ...
http://books.google.gr/books?id=SJxE3N8J6VsC&lpg=PA75&ots=jw...

Cargo box capacity (calculated), 876 kg. Cargo box struck capacity (w/dry sand), 873 kg. Towing capacity (rear hitch), 680 kg. Fuel capacity, 30.3 L ...
www.deere.com/.../hd_utilityvehicle_specs.html -

Προβολή ως HTML
Cargo Box Capacity (Calculated). 1930 lb. (876 kg). 1930 lb. (876 kg). 500 lb. (227 kg). Cargo Box Struck Capacity. 1924 lb. (873 kg) (w/sand 100 lb. sq. ft ...
www.deere.com/en_US/golfturf/.../DKA1920(3191).pdf -

...Θα είναι χωρητικότητας 1,0 m3 (heaped capacity), τύπου γενικής χρήσεως με δόντια...Το μέγιστο ύψος φόρτωσης, μεγαλύτερο από 2,60 m στο χείλος του κάδου, με μέγιστη κλίση...
http://www.ypes.gr/UserFiles/0aa5ff0d-7335-471f-8c82-33790ef...



--------------------------------------------------
Note added at 18 ώρες (2009-09-11 14:42:02 GMT)
--------------------------------------------------

Χμμ, το "σωρευση εως το χειλος" ισως να μην ειναι σωστο...
ο ορος σωρευση σαφεστατα θα ταιριαζε στο heaped, ισως ως "χωρητικοτητα σωρευσης/με σωρευμενο φορτιο"...
οσο για το struck, μια ιδεα μπορει να ερθει απο την αποδοση του brim capacity (σε αντιθεση με την ονομαστικη/nominal capacity) σχετικα με το υγρο περιεχομενο των φιαλων. στο eurlex, η brim capacity εχει αποδοθει ως "χωρητικοτητα μεχρι του χειλους"...

8.2. On the bottom or on the bottom rim, in such a manner as to avoid confusion with the previous indication, in figures of the same minimum height as those expressing the corresponding nominal capacity, according to the method or methods of filling for which the bottle is intended: 8.2.1. an indication of the brim capacity expressed in centilitres and not followed by the symbol cl, 8.2.2. and/or an indication of the distance in millimetres from the brim level to the filling level corresponding to the nominal capacity, followed by the symbol mm.
8.2. Επί του πυθμένος ή επί της περιφερείας του πυθμένος, κατά τρόπον ώστε να αποφεύγεται η σύγχυση με την προηγουμένη ένδειξη, και με ψηφία του ιδίου ελαχίστου ύψους όπως εκείνα που εκφράζουν την αντίστοιχη ονομαστική χωρητικότητα σύμφωνα με τη μέθοδο ή τις μεθόδους πληρώσεως για την οποία ή τις οποίες προορίζεται η φιάλη: 8.2.1. την ένδειξη της χωρητικότητος μέχρι του χείλους εκφραζομένη σε εκατοστόλιτρα και μη ακολουθουμένη από το σύμβολο cl- 8.2.2. και/ή την ένδειξη της αποστάσεως σε χιλιοστόμετρα από τη στάθμη του χείλους μέχρι τη στάθμη πληρώσεως που αντιστοιχεί στην ονομαστική χωρητικότητα ακολουθουμένη από το σύμβολο μμ.
eur-lex.europa.eu/Notice.do?...

αρα, "χωρητικοτητα (πληρωση με υγρο φορτιο/αμμο) ή "χωρητικοτητα εως του χειλους"...

Panagiotis Andrias (X)
Greece
Native speaker of: Greek
PRO pts in category: 4
Grading comment
thanks

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Olga Hatzigeorgiou
8 hrs
  -> Σε ευχαριστώ...




Reference comments


13 hrs
Reference: Χωρητικότητα Κάδου

Reference information:
Το δοχείο νομίζω είναι περισσότερο για καύσιμα, ενώ φορτηγό με λεκάνη μάλλον δεν έχω ξανακούσει. Ο κάδος φαίνεται πιο δόκιμο.

Example sentence(s):
  • http://www.anaktisi.gr/mix_exoplismos.php
Souzana
Native speaker of: Native in GreekGreek




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search