Fire Register

Greek translation: μητρώο πυρασφάλειας

08:13 Nov 25, 2010
English to Greek translations [PRO]
Transport / Transportation / Shipping
English term or phrase: Fire Register
Νωρίτερα έχει ζητηθεί απο τους οδηγούς να δώσουν τα ονόματα των επιβαίνοντων στα οχήματα τους γι'αυτό τον λόγο.
katerinalexis
Greek translation:μητρώο πυρασφάλειας
Explanation:
Σε συγκεκριμένες περιπτώσεις και εγκαταστάσεις, διατηρείται ονομαστικός κατάλογος των ατόμων που παρίστανται σε ένα χώρο έτσι ώστε σε περίπτωση πυρκαγιάς να ελέγχεται η πιθανότητα αγνοούμενων.
Selected response from:

GeoS
Grading comment
Ευχαριστώ
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1Κατάλογος πυροπροστασίας επιβατών
PROSGR
3 +1μητρώο πυρασφάλειας
GeoS


  

Answers


18 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
fire register
μητρώο πυρασφάλειας


Explanation:
Σε συγκεκριμένες περιπτώσεις και εγκαταστάσεις, διατηρείται ονομαστικός κατάλογος των ατόμων που παρίστανται σε ένα χώρο έτσι ώστε σε περίπτωση πυρκαγιάς να ελέγχεται η πιθανότητα αγνοούμενων.

GeoS
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 4
Grading comment
Ευχαριστώ

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Anna Spanoudaki-Thurm
34 mins
  -> Ευχαριστώ πολύ. Καλημέρα.

24 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
fire register
Κατάλογος πυροπροστασίας επιβατών


Explanation:
Κατάλογος επιβατών, για χρήση σε περίπτωση πυρκαγιάς
http://www.iasltd.org.uk/fire.html




PROSGR
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Olga Hatzigeorgiou
8 hrs
  -> καλησπέρα, ευχαριστώ!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search