knobby

Hebrew translation: אביזר לסריגת שרוכים

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:knobby
Hebrew translation:אביזר לסריגת שרוכים
Entered by: Efrat Danon

11:52 Jul 5, 2012
English to Hebrew translations [PRO]
Marketing - Art, Arts & Crafts, Painting / Knitting
English term or phrase: knobby
הכוונה היא לכלי תפירה או סריגה. נדמה לי שהוא נראה כך:

https://www.google.co.uk/search?q=knitting knobby&hl=en&prmd...

למישהו יש מושג מה המילה בעברית?

תודה מראש!
Efrat Danon
אביזר לסריגת שרוכים
Explanation:
אם התמונה המובאת בקישור שסיפקת אכן מתארת את המוצר, אזי מדובר באביזר לסריגה ידנית של שרוכים. בקישור שהבאתי זה נקרא בובה לסריגת שרוכים, מאחר שהאביזר מעוצב כבובה, אולם לדעתי ניתן לקרוא לו פשוט אביזר לסריגת שרוכים.
Selected response from:

Yiftah Hellerman-Carmel
Germany
Grading comment
thank you!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1אביזר לסריגת שרוכים
Yiftah Hellerman-Carmel
4גליל סריגה
Yael Ramon
3בעל בליטות/מכוסה גבשושיות/זרוע גולות/מכוסה כפתורים
Gad Kohenov


  

Answers


23 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
בעל בליטות/מכוסה גבשושיות/זרוע גולות/מכוסה כפתורים


Explanation:
שלך נראה כבעל בליטות

Gad Kohenov
Israel
Native speaker of: Native in FrenchFrench, Native in HebrewHebrew
PRO pts in category: 13

52 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
אביזר לסריגת שרוכים


Explanation:
אם התמונה המובאת בקישור שסיפקת אכן מתארת את המוצר, אזי מדובר באביזר לסריגה ידנית של שרוכים. בקישור שהבאתי זה נקרא בובה לסריגת שרוכים, מאחר שהאביזר מעוצב כבובה, אולם לדעתי ניתן לקרוא לו פשוט אביזר לסריגת שרוכים.


    Reference: http://www.gdil.co.il/index.php?pids=4379&theme=he
Yiftah Hellerman-Carmel
Germany
Works in field
Native speaker of: Native in HebrewHebrew
PRO pts in category: 12
Grading comment
thank you!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Susy Sinigag (X): זה הקישור שמצאתי :)
9 mins

4 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
גליל סריגה


Explanation:
אני זוכרת את זה מהילדות, ועד היום יש לי את המכשיר. ככה קראנו לזה בזמנו.

Yael Ramon
Israel
Specializes in field
Native speaker of: Native in HebrewHebrew, Native in EnglishEnglish




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search