Breakout box

Hebrew translation: תיבת/קופסת פיצול

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Breakout box
Hebrew translation:תיבת/קופסת פיצול
Entered by: Gad Kohenov

15:46 Mar 2, 2014
English to Hebrew translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks
English term or phrase: Breakout box
This is a wiring box connecting different units/systems that allows for easy diagnostics/maintenance of electric circuits.
Mine is located inside a truck suspension system, but they are all over the place:
http://en.wikipedia.org/wiki/Breakout_box

Many thanks, Doron
Doron Greenspan MITI
Israel
קופסת פיצול
Explanation:
http://www.budagov.co.il/category-tat-item.aspx?id=2402
Selected response from:

Gad Kohenov
Israel
Grading comment
תודה, בסוף בחרתי בתיבת פיצול.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +4קופסת פיצול
Gad Kohenov
3תיבת תווך
Naftali Guttman
2תיבת פריצה למחברי הרכב
Itzik Greenvald Mivtach


  

Answers


22 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +4
breakout box
קופסת פיצול


Explanation:
http://www.budagov.co.il/category-tat-item.aspx?id=2402

Gad Kohenov
Israel
Native speaker of: Native in FrenchFrench, Native in HebrewHebrew
PRO pts in category: 31
Grading comment
תודה, בסוף בחרתי בתיבת פיצול.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Hezy Mor: אכן, כך קוראים לזה. אפשר גם תיבת פיצול או תיבת פריסה כי היא פורסת את הגישה לחוטי המחבר
1 hr
  -> ! תודה רבה

agree  transmiri: אכן תיבת פיצול - ודאי
16 hrs
  -> ! תודה רבה. Yes תיבה was also on my mind.

agree  meirs: תיבה
17 hrs
  -> Thanks a lot!

agree  Aviram Gang: מסכים עם הפיצול, אבל מעדיף את הקופסא. תיבה זה כבר פאסה.
1 day 9 hrs
  -> Thanks a lot!

24 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
breakout box
תיבת תווך


Explanation:
אין לי סימוכין אבל לפי הקישור נתת בויקיפדיה זו תיבה המתחברת בין שני רכיבים (ולכן "שוברת" - breakout את הקשר ביניהם.

Naftali Guttman
Israel
Specializes in field
Native speaker of: Native in HebrewHebrew
PRO pts in category: 61

8 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
breakout box
תיבת פריצה למחברי הרכב


Explanation:
קצת קשה למצוא לכך תימוכין
היות ושילוב המילים פריצה ורכב מוביל לאלפי קישורים בנושא אחר...
אך בכל זאת מצאתי מסמך אחד של משרד התעשייה המסחר והתעסוקה
די ישן אך נראה לי שנכון יהיה להוסיף את המונח באנגלית בסוגריים כפי שהם עשו


--------------------------------------------------
Note added at 28 mins (2014-03-02 16:15:08 GMT)
--------------------------------------------------

מסתבר שהקישור לא עובד

הנה קישור נוסף,
http://www.ebsb2b.com/he/has-signal-integrity-killed-the-bre...

ואנסה את הקודם שוב
https://www.google.co.il/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web...

--------------------------------------------------
Note added at 31 mins (2014-03-02 16:17:57 GMT)
--------------------------------------------------

סליחה, התעלם מהקישור הראשון --- רק עכשיו עיינתי בו לעומק וראיתי שהוא תרגום מכונה, כך שמבחינתי אינו אסמכתא, אלא רק הקישור המקורי שסיפקתי ממשרד התעשייה


    https://www.google.co.il/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=4&ved=0CEEQFjAD&url=http%3A%2F%2Fwww.moital.gov.il%2FNR%2Frdonlyres%2F78947B
Itzik Greenvald Mivtach
Israel
Works in field
Native speaker of: Native in HebrewHebrew, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 20
Notes to answerer
Asker: תודה, איציק, אבל נראה לי שהמילה "פריצה" כבר שייכת לשדה הסמנטי הפלילי ותעורר תהיות לגבי שימוש בה בהוראות הפעלה של משאית.





The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search