primary irritant effect

Hebrew translation: ההשפעה/התוצאה/הפעולה הראשית/העיקרית של החומר המגרה

06:56 Sep 16, 2014
English to Hebrew translations [PRO]
Tech/Engineering - Chemistry; Chem Sci/Eng
English term or phrase: primary irritant effect
כשבאים במגע עם חומרים מסוכנים

? אפקט מגרה ראשוני, אפקט גירוי ראשוני
TIA!
Gad Kohenov
Israel
Hebrew translation:ההשפעה/התוצאה/הפעולה הראשית/העיקרית של החומר המגרה
Explanation:
eytan
Selected response from:

Eytan Rubinstien MD
Grading comment
ההשפעה הראשית של החומר המגרה הועדף על ידי הלקוח
אישית כל התשובות נראות לי נכונות.
תודה לכולם
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5הגורם הגירוי הראשוני או הגורם הגירוי העיקרי
Anita Treger
5ההשפעה/התוצאה/הפעולה הראשית/העיקרית של החומר המגרה
Eytan Rubinstien MD
4אפקט גירוי ראשוני
YanaG


  

Answers


13 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
הגורם הגירוי הראשוני או הגורם הגירוי העיקרי


Explanation:
this is a standard medical term

Anita Treger
Israel
Works in field
Native speaker of: Native in HebrewHebrew
PRO pts in category: 4

14 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
אפקט גירוי ראשוני


Explanation:
היות ואין זה מושג מקצועי לא באנגלית ולא בעברית בנושאי החומרים המסוכנים, יש להניח שמדובר באפקטים הראשונים ו\או הראשיים שלאחר גירוי. אמנם אפקט ״מגרה״ ראשוני זה תירגום מדויק יותר של המשפט, זה מושג נכון מבחינת השפה העברית.

לדעתי, ״אפקט גירוי ראשוני״ הוא המתאים ביותר לתיאור המושג.

YanaG
Russian Federation
Works in field
Native speaker of: Native in RussianRussian

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
ההשפעה/התוצאה/הפעולה הראשית/העיקרית של החומר המגרה


Explanation:
eytan

Eytan Rubinstien MD
Specializes in field
Native speaker of: Native in HebrewHebrew, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 4
Grading comment
ההשפעה הראשית של החומר המגרה הועדף על ידי הלקוח
אישית כל התשובות נראות לי נכונות.
תודה לכולם




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search