event handler

Hebrew translation: מנהל האירועים/מודול לניהול האירועים

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:event handler
Hebrew translation:מנהל האירועים/מודול לניהול האירועים

16:40 Apr 15, 2017
    The asker opted for community grading. The question was closed on 2017-04-19 13:54:07 based on peer agreement (or, if there were too few peer comments, asker preference.)


English to Hebrew translations [PRO]
Computers: Software
English term or phrase: event handler
האם יש מונח שגור (ואולי גם אלגנטי...) בעברית לתרגום
event handler
בקונטקסט של מערכות ממוחשבות לטיפול בנתונים?
אשמח לפתרונות ממי שמכירים את הנושא.

תודה
Avi Levi
United Kingdom
מנהל האירועים/מודול לניהול האירועים
Explanation:
זהו מונח מקצועי של מערכות לניהול מידע כמו אי.אר.פי. התייעצתי עם מכרים וקרוב משפחה שעוסקים בתחום לגביו. הם מכירים אותו ומשתמשים בו באנגלית, כמו הרבה מונחים אחרים בתחום. גם אני הכרתי אותו קודם, אך באנגלית.

כפי שכנראה ראית כבר בעצמך, יש לא מעט ניסיונות לעברת אותו אבל אף אחד מהם לא רשמי או אחיד - גם לא זה של מייקרוסופט. יתרה מכך - לא הייתי מסתמך על מייקרוסופט בתור מקור לתרגום לאור אינספור מקרים של תרגומים גרועים שלהם (אתה מוזמן לחפש כאן מילים באופן אקראי ולראות עד כמה התרגומים שלהם גרועים לפעמים:
https://www.microsoft.com/Language/en-US/Search.aspx)

בכל מקרה, לעניינו - מדובר במודול שמנהל את הטיפול באירועים בתוך המערכת. כלומר מה המערכת תעשה אם קורה מצב מסוים. לכן אני מציע את מנהל האירועים או מודול לניהול האירועים, תלוי בהקשר או במשפט.

לא הייתי משתמש במנוע כי כמו שאמר חזי - זה ממש לא נכון לקרוא לזה מנוע ואף מטעה משתמשים מקצועיים שמכירים היטב את המערכת. גם לא הייתי משתמש במטפל, כי זה לא נשמע טבעי בעברית ומעורר קונוטציות אחרות. אני לא מכיר אף רכיב אחר שקוראים לו "מטפל" במערכות מחשוב, והרבה מהם מטפלים בדברים שונים.

חג שמח

--------------------------------------------------
Note added at 19 hrs (2017-04-16 12:32:29 GMT)
--------------------------------------------------

שכחתי לצרף אסמכתא -
הנה לינק אחד
http://study.eitan.ac.il/sites/index.php?portlet_id=110525&p...
Selected response from:

Itzik Greenvald Mivtach
Israel
Grading comment
תודה על התשובה המקיפה והמחכימה
אני אשמח אם תוכל לעזור לי באיתור המינוח המתאים לשני מושגים נוספים בעבודה הנוכחית שלי ואפרסם אותם מיד בפרוז כ
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4מנהל האירועים/מודול לניהול האירועים
Itzik Greenvald Mivtach
5 -1מנוע אירועים
Amnon Shapira
4המטפל באירועים
Ittai Hen


  

Answers


6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
המטפל באירועים


Explanation:
This is the tern according to MS.

--------------------------------------------------
Note added at 6 hrs (2017-04-15 23:02:27 GMT)
--------------------------------------------------

Explanation: A software routine that executes in response to an event.

Example sentence(s):
  • מופע חדש של המטפל באירועים
Ittai Hen
Israel
Specializes in field
Native speaker of: Native in HebrewHebrew, Native in EnglishEnglish

14 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): -1
מנוע אירועים


Explanation:
שלום אתי,
אני מבין שאתה עוסק ב"מערכת מונעת אירועים" מסוג כלשהוא. המונח המתאים לשגרה שבשאלתך הוא "מנוע אירועים". למרבה השמחה, המונח מופיע גם בחיפוש בגוגול בהקשרים דומים כמו מערכות ERP.
חג שמח


    Reference: http://www.netcloud.co.il/2013/04/30/%D7%9E%D7%A2%D7%A8%D7%9...
Amnon Shapira
Israel
Specializes in field
Native speaker of: Native in HebrewHebrew
PRO pts in category: 24

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Hezy Mor: זה לא נכון עובדתית וגם לא תואם למינוח של מייקרוסופט
5 hrs

19 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
מנהל האירועים/מודול לניהול האירועים


Explanation:
זהו מונח מקצועי של מערכות לניהול מידע כמו אי.אר.פי. התייעצתי עם מכרים וקרוב משפחה שעוסקים בתחום לגביו. הם מכירים אותו ומשתמשים בו באנגלית, כמו הרבה מונחים אחרים בתחום. גם אני הכרתי אותו קודם, אך באנגלית.

כפי שכנראה ראית כבר בעצמך, יש לא מעט ניסיונות לעברת אותו אבל אף אחד מהם לא רשמי או אחיד - גם לא זה של מייקרוסופט. יתרה מכך - לא הייתי מסתמך על מייקרוסופט בתור מקור לתרגום לאור אינספור מקרים של תרגומים גרועים שלהם (אתה מוזמן לחפש כאן מילים באופן אקראי ולראות עד כמה התרגומים שלהם גרועים לפעמים:
https://www.microsoft.com/Language/en-US/Search.aspx)

בכל מקרה, לעניינו - מדובר במודול שמנהל את הטיפול באירועים בתוך המערכת. כלומר מה המערכת תעשה אם קורה מצב מסוים. לכן אני מציע את מנהל האירועים או מודול לניהול האירועים, תלוי בהקשר או במשפט.

לא הייתי משתמש במנוע כי כמו שאמר חזי - זה ממש לא נכון לקרוא לזה מנוע ואף מטעה משתמשים מקצועיים שמכירים היטב את המערכת. גם לא הייתי משתמש במטפל, כי זה לא נשמע טבעי בעברית ומעורר קונוטציות אחרות. אני לא מכיר אף רכיב אחר שקוראים לו "מטפל" במערכות מחשוב, והרבה מהם מטפלים בדברים שונים.

חג שמח

--------------------------------------------------
Note added at 19 hrs (2017-04-16 12:32:29 GMT)
--------------------------------------------------

שכחתי לצרף אסמכתא -
הנה לינק אחד
http://study.eitan.ac.il/sites/index.php?portlet_id=110525&p...

Itzik Greenvald Mivtach
Israel
Works in field
Native speaker of: Native in HebrewHebrew, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 32
Grading comment
תודה על התשובה המקיפה והמחכימה
אני אשמח אם תוכל לעזור לי באיתור המינוח המתאים לשני מושגים נוספים בעבודה הנוכחית שלי ואפרסם אותם מיד בפרוז כ

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Ittai Hen: מנהל אירועים זה Event manager. אולי עדיף מנהל טיפול?
4 hrs
  -> יש צדק בדבריך. אם כבר, הייתי הולך על מודול טיפול באירועים. בסוף, זהו מודול במערכת.




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search