Scholarship in Perpetuity

Hebrew translation: מלגה מתמשכת

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Scholarship in Perpetuity
Hebrew translation:מלגה מתמשכת
Entered by: wizard_of_words

12:46 Jan 2, 2012
English to Hebrew translations [PRO]
Education / Pedagogy / Scholarship in Perpetuity
English term or phrase: Scholarship in Perpetuity
אין הקשר - מונח בפני עצמו
JeSsRockiT
מלגה מתמשכת
Explanation:
Please see example:

המרכז האקדמי פרס ברחובות אשר קבע בחזונו את עקרון המצוינות ואת החתירה להצטיינות אקדמית, יזם באחרונה מתן מלגות שכר לימוד המעודדות הצטיינות אקדמית למשך כל לימודי התואר. המרכז יעניק בכל שנה עשר מלגות הצטיינות הן למועמדים מצטיינים שנרשמים ללימודי מנהל עסקים או מדעי התנהגות והן לסטודנטים מצטיינים הלומדים בבית הספר למנהל עסקים או בחוג למדעי ההתנהגות. ייחודה של מלגת ההצטיינות הוא בהיותה מלגה מתמשכת שמוענקת בהדרגה במשך כל שנות הלימוד לתואר.
http://www.pac.ac.il/?CategoryID=242&ArticleID=916

Selected response from:

wizard_of_words
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2מלגה מתמשכת
wizard_of_words
4מלגה תמידית
Amnon Shapira


  

Answers


13 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
scholarship in perpetuity
מלגה תמידית


Explanation:
בבילון מציע קצבה תמידית - נראה לי שמלגה תמידית עדיף.

Amnon Shapira
Israel
Native speaker of: Native in HebrewHebrew
PRO pts in category: 4

50 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
scholarship in perpetuity
מלגה מתמשכת


Explanation:
Please see example:

המרכז האקדמי פרס ברחובות אשר קבע בחזונו את עקרון המצוינות ואת החתירה להצטיינות אקדמית, יזם באחרונה מתן מלגות שכר לימוד המעודדות הצטיינות אקדמית למשך כל לימודי התואר. המרכז יעניק בכל שנה עשר מלגות הצטיינות הן למועמדים מצטיינים שנרשמים ללימודי מנהל עסקים או מדעי התנהגות והן לסטודנטים מצטיינים הלומדים בבית הספר למנהל עסקים או בחוג למדעי ההתנהגות. ייחודה של מלגת ההצטיינות הוא בהיותה מלגה מתמשכת שמוענקת בהדרגה במשך כל שנות הלימוד לתואר.
http://www.pac.ac.il/?CategoryID=242&ArticleID=916



wizard_of_words
Specializes in field
Native speaker of: Native in HebrewHebrew
PRO pts in category: 4
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Aya Deutsch
56 mins
  -> Thanks, Aya : ))

agree  Natalia Shafranov
6 hrs
  -> TYVM, Natalia : ))




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search