Due Process Complaint

Hebrew translation: (הגשת) תלונה בהתאם להליך המקובל

04:21 Feb 12, 2012
English to Hebrew translations [PRO]
Social Sciences - Education / Pedagogy / ניהול בחינוך
English term or phrase: Due Process Complaint
הסבר על המונח באנגלית נמצא ב
http://nichcy.org/schoolage/disputes/dueprocess
המונח לקוח ממסמך המתאר את הכלים להתמודדות עם מצבים בעייתיים במוסדות חינוך כמו בתי ספר בארצות הברית. המסמך מיועד למנהלים ואנשי אדמיניסטרציה.

התרגום הקרוב ביותר שיכלתי לחשוב עליו הוא: תלונה על הליך השמה

תודה!
ExpressHebrew
Hebrew translation:(הגשת) תלונה בהתאם להליך המקובל
Explanation:
או
(הגשת) תלונה על פי ההליך המקובל.


--------------------------------------------------
Note added at 1 day1 hr (2012-02-13 06:08:12 GMT)
--------------------------------------------------

אני מניח שההקשר ברור ממה שמסביב, ולכן לא הדגשתי את עניין החינוך, אבל אפשר להוסיף כך למשל:
הגשת תלונה בנוגע לשיבוץ בהתאם להליך המקובל.
Selected response from:

Doron Greenspan MITI
Israel
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5(הגשת) תלונה בהתאם להליך המקובל
Doron Greenspan MITI
4תלונה בדבר הליך נאות/הוגן
Naftali Guttman
3הגשת בקשה לוועדת השמה
Susy Sinigag (X)
2תלונה בדבר פגיעה בשיבוץ במערכת החינוך
Aya Deutsch


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
due process complaint
הגשת בקשה לוועדת השמה


Explanation:
על פי התאור שבלינק שצירפת, נראה לי שהתהליך המגביל במוסדות החינוך בארץ מוגדר כ"בקשה לוועדת השמה"

Susy Sinigag (X)
Native speaker of: Native in ItalianItalian, Native in HebrewHebrew

4 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
due process complaint
תלונה בדבר פגיעה בשיבוץ במערכת החינוך


Explanation:
A due process complaint is pretty much what it sounds like: a letter/complaint filed by an individual or organization on matters of conflict related to the identification, evaluation, or educational placement of a child, or the provision of a free appropriate public education (FAPE) to the child.
הסיבה לשימוש ב'שיבוץ במערכת החינוך' נובעת מההגדרה לעיל: תלונה בנוגע לזיהוי, הערכה, או שיבוץ של ילד במערכת החינוך, או מתן אפשרות לחינוך ציבורי הולם....


    Reference: http://nichcy.org/schoolage/disputes/dueprocess
Aya Deutsch
Israel
Works in field
Native speaker of: Native in HebrewHebrew

1 day 1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
due process complaint
(הגשת) תלונה בהתאם להליך המקובל


Explanation:
או
(הגשת) תלונה על פי ההליך המקובל.


--------------------------------------------------
Note added at 1 day1 hr (2012-02-13 06:08:12 GMT)
--------------------------------------------------

אני מניח שההקשר ברור ממה שמסביב, ולכן לא הדגשתי את עניין החינוך, אבל אפשר להוסיף כך למשל:
הגשת תלונה בנוגע לשיבוץ בהתאם להליך המקובל.

Doron Greenspan MITI
Israel
Native speaker of: Native in HebrewHebrew, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 28

2 days 7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
due process complaint
תלונה בדבר הליך נאות/הוגן


Explanation:
I guess that would be the official statement in Hebrew because of הזכות להליך הוגן

Naftali Guttman
Israel
Works in field
Native speaker of: Native in HebrewHebrew




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search