Give it a good sanitary wipe-down

Hebrew translation: העבירו עליו ניגוב יסודי לחיטוי

19:44 Sep 24, 2019
English to Hebrew translations [PRO]
General / Conversation / Greetings / Letters
English term or phrase: Give it a good sanitary wipe-down
איך תתרגמו לעברית את המשפט:
"Give it a good sanitary wipe-down"

מדובר בהוראות לניקוי מוצרים מהמקרר

תודה מראש לכל העונים
Efrat Danon
Hebrew translation:העבירו עליו ניגוב יסודי לחיטוי
Explanation:
אני חושב שמאחר ומופיע המושג "sanitary" זה לא רק ניגוב כללי, אלא משהו שמכוון לחיטוי. אומנם מילולית בלי המילה חיטוי זה עדיין אותו המשפט, אבל הוא פחות מעביר את המסר מבחינת המהות - זה ניגוב יסודי שנועד לחיטוי, אולי עם חומר חיטוי ולא סתם מגבת לייבוש כללי. זה צריך להיות מובן לדעתי... אהל שוב, זה תלוי בקונטקסט של המשפט.
Selected response from:

Omri Ofek Luzon
Israel
Grading comment
תדה רבה!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4העבירו עליו ניגוב יסודי לחיטוי
Posted via ProZ.com Mobile
Omri Ofek Luzon
4העבירו עליו ניגוב יסודי
nyb


Discussion entries: 1





  

Answers


19 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
give it a good sanitary wipe-down
העבירו עליו ניגוב יסודי


Explanation:
נדמה לי שמשפט זה מבטא את הכוונה (גם בלי להשתמש במילה 'תברואיתי'...) שתישמע מסורבלת

nyb
Israel
Native speaker of: Native in HebrewHebrew, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 4

1 day 10 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
העבירו עליו ניגוב יסודי לחיטוי


Explanation:
אני חושב שמאחר ומופיע המושג "sanitary" זה לא רק ניגוב כללי, אלא משהו שמכוון לחיטוי. אומנם מילולית בלי המילה חיטוי זה עדיין אותו המשפט, אבל הוא פחות מעביר את המסר מבחינת המהות - זה ניגוב יסודי שנועד לחיטוי, אולי עם חומר חיטוי ולא סתם מגבת לייבוש כללי. זה צריך להיות מובן לדעתי... אהל שוב, זה תלוי בקונטקסט של המשפט.

Omri Ofek Luzon
Israel
Works in field
Native speaker of: Native in HebrewHebrew
PRO pts in category: 4
Grading comment
תדה רבה!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search