value driver

Hebrew translation: מאיץ ערך

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:value driver
Hebrew translation:מאיץ ערך
Entered by: Lingopro

20:39 Apr 29, 2013
English to Hebrew translations [PRO]
Marketing - Marketing / Market Research / growth
English term or phrase: value driver
?מה המונח המקובל בעברית
הדרייבר (המניע?) יכול להיות למשל, צמיחה אורגנית שמבוססת על חדשנות
Lingopro
Israel
מאיץ ערך
Explanation:
Entities that increase the value of a product or service by improving the perception of the item and essentially providing a competitive advantage. Value drivers can come in many forms such as cutting-edge technology, brand recognition, or satisfied customers
צירת הערך נוצרת על ידי הפעלת מאיצי ערך - Value Drivers, שהם אותם הגורמים החשובים המשפיעים משמעותית על ערך החברה. מאיצי הערך מחולקים לשתי קבוצות:

הראשונה, מאיצי ערך פיננסיים; השנייה, מאיצי ערך מפעולות ניהוליות אחרות. מאיצי הערך הפיננסיים מתרכזים בעיקר בשינוי מבנה ההון, מיזוגים ורכישות וחלוקת דיווידנדים. מאיצי ערך אלה מטופלים בדרך כלל ברמת הדירקטוריון, ורמת תשומת הלב המושקעת בהם היא ברוב המקרים מספקת. תשומת לב רבה יותר מהנהוג כיום - לא תביא ברוב המקרים יצירת ערך משמעותית.

מאיצי הערך הניהוליים האחרים הם בעלי פוטנציאל גדול להשבחת ערך הפירמה, ודוקא הם מטופלים פחות על ידי הדירקטוריון. בין מאיצי ערך אלה ניתן לכלול יישום שינויים אסטרטגיים, שינוי מבנה עסקי או ארגוני, שינויים במדיניות השיווק והמכירות, שיפורים בשרשרת הערך, שינויים בשרשרת האספקה, תמחור והמחרה שונים, הגדלת מכירות, שיפור מערכות המידע, הגדלת תפוקות וקיצור זמני הפיתוח. במאיצי ערך אלה טמון הכסף הגדול.
Selected response from:

Aya Deutsch
Israel
Grading comment
תודה רבה איה
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2מאיץ ערך
Aya Deutsch
3מנוע ערך
Yael Cahane-Shadmi


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
מנוע ערך


Explanation:
אני לא בטוחה, אבל זה הניחוש הראשוני שלי ויש לזה קצת גיבוי בגוגל, למשל בלינקים המצורפים.


    Reference: http://www.themarker.com/markets/1.507222
    Reference: http://ftp5.bizportal.co.il/web/giflib/dindata/analyst/pdf/h...
Yael Cahane-Shadmi
Israel
Meets criteria
Specializes in field
Native speaker of: Hebrew
Notes to answerer
Asker: תודה יעל


7 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
מאיץ ערך


Explanation:
Entities that increase the value of a product or service by improving the perception of the item and essentially providing a competitive advantage. Value drivers can come in many forms such as cutting-edge technology, brand recognition, or satisfied customers
צירת הערך נוצרת על ידי הפעלת מאיצי ערך - Value Drivers, שהם אותם הגורמים החשובים המשפיעים משמעותית על ערך החברה. מאיצי הערך מחולקים לשתי קבוצות:

הראשונה, מאיצי ערך פיננסיים; השנייה, מאיצי ערך מפעולות ניהוליות אחרות. מאיצי הערך הפיננסיים מתרכזים בעיקר בשינוי מבנה ההון, מיזוגים ורכישות וחלוקת דיווידנדים. מאיצי ערך אלה מטופלים בדרך כלל ברמת הדירקטוריון, ורמת תשומת הלב המושקעת בהם היא ברוב המקרים מספקת. תשומת לב רבה יותר מהנהוג כיום - לא תביא ברוב המקרים יצירת ערך משמעותית.

מאיצי הערך הניהוליים האחרים הם בעלי פוטנציאל גדול להשבחת ערך הפירמה, ודוקא הם מטופלים פחות על ידי הדירקטוריון. בין מאיצי ערך אלה ניתן לכלול יישום שינויים אסטרטגיים, שינוי מבנה עסקי או ארגוני, שינויים במדיניות השיווק והמכירות, שיפורים בשרשרת הערך, שינויים בשרשרת האספקה, תמחור והמחרה שונים, הגדלת מכירות, שיפור מערכות המידע, הגדלת תפוקות וקיצור זמני הפיתוח. במאיצי ערך אלה טמון הכסף הגדול.


    Reference: http://www.themarker.com/career/1.438149
Aya Deutsch
Israel
Meets criteria
Specializes in field
Native speaker of: Native in HebrewHebrew
PRO pts in category: 16
Grading comment
תודה רבה איה
Notes to answerer
Asker: Thanks Aya!


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Itzik Greenvald Mivtach
1 hr

agree  Amnon Shapira: אני מבין שאין מונח תקני ואפילו מילון מעות לא מספק תשובה - הצרף הזה נראה כמוצלח ביותר
7 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search