earmold

Hebrew translation: אזניה

10:39 Jun 22, 2015
English to Hebrew translations [PRO]
Medical - Medical: Instruments
English term or phrase: earmold
פה עשו מזה "שומת האוזן":
http://www.eng.tau.ac.il/~gefen/pr2002/1/work/try6.html

אבל יש לזה שם במדוברת טבעית?
Aviram Gang
Germany
Hebrew translation:אזניה
Explanation:
אם אתה מתכוון לחלק של מכשירי השמיעה שמאחורי האוזן שיובש בתוך האוזן אז כך זה נקרא. למשל, ראה בקישור

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2015-06-22 11:48:32 GMT)
--------------------------------------------------

קישור מדויק יותר:
http://www.hedim.co.il/אוזניות-למכשירי-שמיעה
וגם כאן:
http://www.steiner.co.il/product-category/products/אוזניות-ו...

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2015-06-22 11:54:31 GMT)
--------------------------------------------------

כעת ראיתי ברב-מילים שהצורה התקנית היא: אזנית

--------------------------------------------------
Note added at 19 hrs (2015-06-23 06:31:27 GMT)
--------------------------------------------------

אכן, בפועל הצורה הרווחת היא אזניה (או: אוזנייה ). רק ציינתי שבאתר "רב-מילים" טוענים שצורה זו היא שיבוש והצורה התקנית )יותר היא אזנית (אבל גם אני לא זוכר שנתקלתי בשימוש בצורה זו
Selected response from:

nyb
Israel
Grading comment
תודה רבה!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5אזניה
nyb
3היחידה הפנימית של האוזן
Tzviya Levin Rifkind


Discussion entries: 7





  

Answers


18 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
היחידה הפנימית של האוזן


Explanation:
ב*שומת האוזן* בלבלו mold עם mole.
לא מצאתי אזכור לשם אחר כלשהו בעברית. הייתי משיימת את החלק על-פי מיקומו (היחידה הפנימית של האוזן), צורתו או תפקודו.

Tzviya Levin Rifkind
Israel
Specializes in field
Native speaker of: Native in HebrewHebrew
PRO pts in category: 28
Notes to answerer
Asker: תודה, גם לי נראה ככה, אבל חשבתי שאולי סטודנטים לרקפואה מאונ' ת"א יודעים משהו שאני לא. אני מחפש משהו קצת יותר "מונחי" ופחות "תיאורי", אם יהיה לי רעיון משכנע אעדכן ;)


1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
אזניה


Explanation:
אם אתה מתכוון לחלק של מכשירי השמיעה שמאחורי האוזן שיובש בתוך האוזן אז כך זה נקרא. למשל, ראה בקישור

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2015-06-22 11:48:32 GMT)
--------------------------------------------------

קישור מדויק יותר:
http://www.hedim.co.il/אוזניות-למכשירי-שמיעה
וגם כאן:
http://www.steiner.co.il/product-category/products/אוזניות-ו...

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2015-06-22 11:54:31 GMT)
--------------------------------------------------

כעת ראיתי ברב-מילים שהצורה התקנית היא: אזנית

--------------------------------------------------
Note added at 19 hrs (2015-06-23 06:31:27 GMT)
--------------------------------------------------

אכן, בפועל הצורה הרווחת היא אזניה (או: אוזנייה ). רק ציינתי שבאתר "רב-מילים" טוענים שצורה זו היא שיבוש והצורה התקנית )יותר היא אזנית (אבל גם אני לא זוכר שנתקלתי בשימוש בצורה זו


    Reference: http://www.hedim.co.il/%D7%9E%D7%9B%D7%A9%D7%99%D7%A8%D7%99-...
nyb
Israel
Native speaker of: Native in HebrewHebrew, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 22
Grading comment
תודה רבה!
Notes to answerer
Asker: תודה, אבל לא מצאתי בקישור את "אוזנית", זאת פשוט וריאציה על "אוזנייה" עד כמה שהבנתי משגת





The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search