red russet

Hungarian translation: rozsdavörös

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:red russet
Hungarian translation:rozsdavörös
Entered by: Csaba Ban

12:38 Oct 3, 2005
English to Hungarian translations [PRO]
Art/Literary - Art, Arts & Crafts, Painting
English term or phrase: red russet
van ennek a színárnyalatnak elfogadott neve magyarul?
http://www.clayfactory.net/jacquard/pearlex3.html
első sorban a negyedik szín
Csaba Ban
Hungary
rozsdavörös
Explanation:
szótár alapján
Selected response from:

László Zsák
Grading comment
Köszönöm. Szégyenszemre nincs angol-magyar nagyszótáram, inkább egy sereg egynyelvű szótárral vagyok felszerelkezve...
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2rozsdavörös
László Zsák
3rozsdabarna
Tibor Lovasz


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
rozsdavörös


Explanation:
szótár alapján

László Zsák
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Köszönöm. Szégyenszemre nincs angol-magyar nagyszótáram, inkább egy sereg egynyelvű szótárral vagyok felszerelkezve...

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Dr. Janos Annus (X): Igen, a russet eredetileg vörösbarna színt jelöl, ha még hozzátsszük hogy red, akkor mindenképpen rozsdavörös.
1 hr
  -> köszönöm, a red szó valóban inkább a vörös felé tolja :-)

agree  Krisztina Lelik
1 day 5 hrs

27 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
rozsdabarna


Explanation:
Valasztek kulonbozo szotarak kinalatabol: sargasbarna, vorosesbarna, rozsdabarna, rozsdaszinu.
Szlovakbol tukorforditva meg a szurkesvoros es terrakotta kifejezeseket is hasznaljak. Szoval a szakirodalom eleg tolerans - nekem a rozsdabarna a legszimpatikusabb.

Tibor Lovasz
Slovakia
Native speaker of: Native in HungarianHungarian, Native in SlovakSlovak




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search