poster tack

Hungarian translation: gyurmaragasztó

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:poster tack
Hungarian translation:gyurmaragasztó
Entered by: aronakos

23:30 Mar 6, 2006
English to Hungarian translations [PRO]
Art, Arts & Crafts, Painting / adhesive, glue
English term or phrase: poster tack
Press a lump of poster tack near the end of the scrwedriver, to stop the wire from coming off.

Meg tudná valaki mondani mi ez pontosan magyarul, mert csak angol magyarázatokat és képeket találtam eddig.
Köszönöm
aronakos
United States
gyurmaragasztó
Explanation:
Blue Tack néven is ismert (Magyarországon is).
Selected response from:

ilaszlo
Hungary
Grading comment
Köszönöm a választ meg a hozzászólásokat is.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +5gyurmaragasztó
ilaszlo
5poszterragasztó csík
Eva Ballentine (X)


Discussion entries: 6





  

Answers


15 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
poszterragasztó csík


Explanation:
A magyarországi Office Depot szerint. Képet ios találsz róla ezen az Office Depot weboldalon:
http://www.store-wizard.com/cgi-bin/officedepot/htmlos.cgi/2...

--------------------------------------------------
Note added at 22 mins (2006-03-06 23:53:33 GMT)
--------------------------------------------------

Nem tudom, hogy csak a fordítás érdekel-e...
A poster tack az egy nyúlós, gumiszerű, képlékeny és téphető, ragasztós anyag. Valahol olyasmi mint a gyurma. Rendkivűl jól tapad (ragad) a falra illetve bármi másra (csavarhúzóra a Te esetedben) anélkül, hogy a felületben az eltávolítás után bármi kárt tenne.

Eva Ballentine (X)
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian

5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +5
gyurmaragasztó


Explanation:
Blue Tack néven is ismert (Magyarországon is).


    Reference: http://www.arukereso.hu/xProduct~119078_blue-tack-specialis-...
    Reference: http://www.papircoop.hu/demolist.php?list=1&manu=941&grp=572...
ilaszlo
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Köszönöm a választ meg a hozzászólásokat is.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Erzsébet Czopyk
1 hr

agree  Krisztina Lelik: igen, tanultuk az egyetemen, Angoltanítás módszertana c. órán, bár akkor még csak Nyugaton lehetett ilyesmit kapni
1 hr

agree  Dr. Janos Annus (X): Egyik fajtája a blue-tack, örökké tart, újra felhasználható, Londonban a koleszban (1977-ben!) csak ilyennel lehetett bármit is a falra ragasztani.
2 hrs

agree  Sonia Soros
5 hrs

agree  Bernadett Trabert: igen, nekem most yellow tac van, de ugyanaz
9 hrs

agree  perke
10 hrs

disagree  Eva Ballentine (X): A kérdés poster tack és nem mounting putty volt. Bár a poster tack is mounting putty és leginkább poster tack kiszerelése van a puttynak, itt poster tack volt a kérdés.
12 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search