mottler

Hungarian translation: modler ecset

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:mottler
Hungarian translation:modler ecset
Entered by: JANOS SAMU

11:23 Mar 30, 2007
English to Hungarian translations [PRO]
Art, Arts & Crafts, Painting / decoration
English term or phrase: mottler
Ecsetfajta faerezet imitálásához. Szőrből készül.
GaborKiss
modler ecset
Explanation:
Valószínűleg a mottler "magyarosítása", de ha a képeket összehasonlítjuk, látható, hogy ugyanarról van szó.
Selected response from:

JANOS SAMU
United States
Grading comment
Valóban használja néhány szakbolt, úgyhogy köszönöm a tippet!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1modler ecset
JANOS SAMU
3kenőecset
HalmoforBT
2 +1erező ecset
Attila Hajdu


  

Answers


20 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +1
erező ecset


Explanation:
Nem találtam semmi meggyőző referenciát.

Attila Hajdu
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Istvan Nagy: jó próbálkozás, kezdjük el bevezetni
11 hrs
  -> Köszi! Ha mi ketten elkezdjük, az már valami. :)

38 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
modler ecset


Explanation:
Valószínűleg a mottler "magyarosítása", de ha a képeket összehasonlítjuk, látható, hogy ugyanarról van szó.


    Reference: http://bolthely.hu/muveszkatalogus/modules.php?name=lista&id...
    Reference: http://images.google.com/imgres?imgurl=http://www.plazaart.c...
JANOS SAMU
United States
PRO pts in category: 8
Grading comment
Valóban használja néhány szakbolt, úgyhogy köszönöm a tippet!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Istvan Nagy: attól tartok nincs magyar neve
10 hrs

54 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
kenőecset


Explanation:
A Google "képek" kereséssel és összehasonlítással nekem egyszerűen ez jön ki.

--------------------------------------------------
Note added at 18 óra (2007-03-31 05:53:02 GMT)
--------------------------------------------------

Tapogatóztam még a márványozás körül is, de ezeket a speciális mázolási technikákat a festő-mázoló keze adja, és nem az ecset.

HalmoforBT
Native speaker of: Native in HungarianHungarian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Istvan Nagy: azért ez nem egy 'terminus technikus' vagy igen?
10 hrs
  -> Mindenesetre kereskedelmi név, és a másik két javaslat 2, ill. 4 találatával szemben 140 feletti találatot ad.




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search