set back greenhouse

Hungarian translation: hátratolt autóüveg-felületek, hátratolt utastér-üvegezés

10:45 Jul 16, 2018
English to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks
English term or phrase: set back greenhouse
COUPÉ-STYLE ROOFLINE AND ELEGANT CONTOURS || LONG WHEELBASE AND SET BACK GREENHOUSE || FRAMELESS WINDOWS

Ez egy jármű katalagusban szereplő mondat.

Köszönöm.
Gabor Nemet
Spain
Hungarian translation:hátratolt autóüveg-felületek, hátratolt utastér-üvegezés
Explanation:
The greenhouse (or glasshouse) of a car comprises the windshield, rear and side windows, the pillars separating them (designated A-pillar, B-pillar and so on, starting from the car's front), and the car's roof.[1][2]

https://en.wikipedia.org/wiki/Greenhouse_(car)

A hosszú tengelytáv, a karosszéria rövid túlnyúlásai, valamint az utastér hátratolt, lapos üvegezett felülete („greenhouse”) megnyújtott körvonalakat és kifinomult dinamikát kölcsön

http://www.holvezessek.hu/hirek.html?azonosito=8674öz számára.

--------------------------------------------------
Note added at 15 mins (2018-07-16 11:01:33 GMT)
--------------------------------------------------

A második hivatkozás helyesen:

http://www.holvezessek.hu/hirek.html?azonosito=8674
Selected response from:

András Veszelka
Hungary
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4hátracsúsztatott (hátsó kerekekre súlyozott) tetőkupola
Peter Boskovitz
3hátratolt autóüveg-felületek, hátratolt utastér-üvegezés
András Veszelka


Discussion entries: 2





  

Answers


14 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
hátratolt autóüveg-felületek, hátratolt utastér-üvegezés


Explanation:
The greenhouse (or glasshouse) of a car comprises the windshield, rear and side windows, the pillars separating them (designated A-pillar, B-pillar and so on, starting from the car's front), and the car's roof.[1][2]

https://en.wikipedia.org/wiki/Greenhouse_(car)

A hosszú tengelytáv, a karosszéria rövid túlnyúlásai, valamint az utastér hátratolt, lapos üvegezett felülete („greenhouse”) megnyújtott körvonalakat és kifinomult dinamikát kölcsön

http://www.holvezessek.hu/hirek.html?azonosito=8674öz számára.

--------------------------------------------------
Note added at 15 mins (2018-07-16 11:01:33 GMT)
--------------------------------------------------

A második hivatkozás helyesen:

http://www.holvezessek.hu/hirek.html?azonosito=8674

András Veszelka
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 16

7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
hátracsúsztatott (hátsó kerekekre súlyozott) tetőkupola


Explanation:
Az autón a „greenhouse” az A-oszlopokkal és az ablakokkal határolt, felül a tetőben végződő ún. tetőkupola. Ez van (oldalról nézve) hátracsúsztatva (vagy a „hátsó kerekekre súlyozva”).

„A nyújtott orr és a hátsó kerekekre súlyozott tetőkupola optikailag is hangsúlyozza a hátsókerék-hajtást, még a 4x4-es autókban is”
EZ EGY KÉPALÁÍRÁS, AMI CSAK A „Mind lenyit” ELEMRE KATTINTÁS UTÁN JELENIK MEG A WEBLAPON:
(https://www.vezess.hu/ujauto-teszt/2017/07/23/vezettuk-a-leg...

--------------------------------------------------
Note added at 11 hrs (2018-07-16 21:51:01 GMT)
--------------------------------------------------

https://wwww.audi.hu/a3/a3-limousine-1/attekintes
http://hvg.hu/cegauto/20120130_audi_q3_teszt
http://hogyan-kell.com/articles/peugeot-rcz-2018-rsh-jellemz...
https://totalcar.hu/tesztek/2011/11/13/aztan_alkudni_lehet-e...
http://w3.hu.audi.at/files/hu/element/file_download/a1_katal...

Peter Boskovitz
Hungary
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 27

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  András Veszelka: Jobbára építészeti találatokat ad: https://www.google.hu/search?q=tetőkupola&source=lnms&tbm=is... // Aham, akkor valóban használják, ez jó, jobb mint körülírni sztem.
2 hrs
  -> Ritka, hogy a „greenhouse”, a „glasshouse” vagy a „tetőkupola” meg van egyáltalán nevezve, tehát az is, hogy ebben az értelmében szerepel, de kiraktam fent további öt példát a „tetőkupola” használatára.




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search