considerations

Hungarian translation: megfontolandó szempontok

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:considerations
Hungarian translation:megfontolandó szempontok
Entered by: András Kiss

12:57 Sep 22, 2010
English to Hungarian translations [PRO]
Bus/Financial - Business/Commerce (general)
English term or phrase: considerations
Benefits and Considerations

Nem hátrányok, hanem inkább olyan dolgok, amiket nem árt figyelembe venni / észben tartani, ha az adott megoldás mellett döntünk. Van erre valami magyarul?
András Kiss
Hungary
megfontolás
Explanation:
Megfontolás, hogy a szószedetbe passzoljon, de ebben a szókapcsolatban megfontolandó kérdések / szempontok / területek megoldást használnék.
Selected response from:

Zsuzsa Berenyi
Hungary
Grading comment
Köszönöm!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +6megfontolás
Zsuzsa Berenyi
4 +2szempontok
Agnes Dabi


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
szempontok


Explanation:
Valamilyen szempontok szerint döntést hozni.

Agnes Dabi
United Kingdom
Meets criteria
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Judith Kiraly: Ez is helyes lehet a környezettől függően.
2 hrs
  -> Köszönöm!

agree  Ildiko Santana: Igen, a megfontolandó szempontok szerint.
2 hrs
  -> köszönöm!

6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +6
consideration
megfontolás


Explanation:
Megfontolás, hogy a szószedetbe passzoljon, de ebben a szókapcsolatban megfontolandó kérdések / szempontok / területek megoldást használnék.

Zsuzsa Berenyi
Hungary
Meets criteria
Specializes in field
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in category: 20
Grading comment
Köszönöm!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Attila Magyar
2 mins
  -> Köszönöm.

agree  Bernadett Trabert
14 mins
  -> Köszönöm.

agree  Katalin Szilárd: Ez jó. Vagy megfontolandó tényezők.
15 mins
  -> Köszönöm.

agree  Balázs Sudár
1 hr
  -> Köszönöm.

agree  Judith Kiraly: Ez is helyes lehet a környezettől függően.
2 hrs
  -> Köszönöm.

neutral  Ildiko Santana: Ahogy Te is hozzátetted, ez csak a szószedetben lenne jó, de az idézett szövegben szerintem nem állná meg a helyét. A megfontolandó szempontok igen. // Részben egyetértünk, részben nem. Épp ezért választottam a középutas "Neutral" opciót. :)
2 hrs
  -> Emiatt írtam a megoldást a szószedetnek, a magyarázatot a környezetnek megfelelően. Jól érzem, hogy igazából mégis csak egyetértünk?

agree  mytranslator
6 days




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search