Butane-2-O,O',O-(vinylsilylidyne) trioxime

Hungarian translation: vinylsilylidyn / létezik

12:12 Apr 25, 2005
English to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Chemistry; Chem Sci/Eng
English term or phrase: Butane-2-O,O',O-(vinylsilylidyne) trioxime
A zárójelben lévő rész a kérdéses:
"vinilszililidin" létezik iszpirinti nyelven?
Csaba Ban
Hungary
Hungarian translation:vinylsilylidyn / létezik
Explanation:
Ezen a web oldalon http://users.rowan.edu/~marchese/combustion04/kinetics/h2-ch...
Felsorolják a: the polynomial coefficients representing thermodynamic
properties of a selection of molecules.
A vinylsilylidyne-t is felsorolják. Nem angol nyelvű (de nem magyar) weblapokon vinylsilylidyn néven szerepel. Magyar lapot én sem találtam. Nem igazán segítség- :(


--------------------------------------------------
Note added at 20 hrs 26 mins (2005-04-26 08:39:17 GMT)
--------------------------------------------------

Magyarul továbbra sincs meg a szilidin, de azt kiderítettem, gondolom Te is, hogy a szilikonokról van szó. Többfajta silylidyn van, mindegyik szilikon fajta. Főleg német nyelvű lapokon van.

--------------------------------------------------
Note added at 20 hrs 27 mins (2005-04-26 08:40:06 GMT)
--------------------------------------------------

A trioxim-mal is érdemes keresni.
Selected response from:

Dr. Janos Annus
Hungary
Grading comment
köszi mindkettőtöknek. Magyar nyelvű források híján sajna egyik sem tökéletes. A pont a részletesebb válasznak megy.
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5vinilszilidin
Hungi (X)
3vinylsilylidyn / létezik
Dr. Janos Annus


  

Answers


53 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
butane-2-o,o',o-(vinylsilylidyne) trioxime
vinylsilylidyn / létezik


Explanation:
Ezen a web oldalon http://users.rowan.edu/~marchese/combustion04/kinetics/h2-ch...
Felsorolják a: the polynomial coefficients representing thermodynamic
properties of a selection of molecules.
A vinylsilylidyne-t is felsorolják. Nem angol nyelvű (de nem magyar) weblapokon vinylsilylidyn néven szerepel. Magyar lapot én sem találtam. Nem igazán segítség- :(


--------------------------------------------------
Note added at 20 hrs 26 mins (2005-04-26 08:39:17 GMT)
--------------------------------------------------

Magyarul továbbra sincs meg a szilidin, de azt kiderítettem, gondolom Te is, hogy a szilikonokról van szó. Többfajta silylidyn van, mindegyik szilikon fajta. Főleg német nyelvű lapokon van.

--------------------------------------------------
Note added at 20 hrs 27 mins (2005-04-26 08:40:06 GMT)
--------------------------------------------------

A trioxim-mal is érdemes keresni.


    Reference: http://users.rowan.edu/~marchese/combustion04/kinetics/h2-ch...
    www.ardex.dk/Levbrugsanv/ Sikkerhedsdatablade/Ardex%20Silicone.pdf
Dr. Janos Annus
Hungary
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in category: 21
Grading comment
köszi mindkettőtöknek. Magyar nyelvű források híján sajna egyik sem tökéletes. A pont a részletesebb válasznak megy.

1 day 7 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
butane-2-o,o',o-(vinylsilylidyne) trioxime
vinilszilidin


Explanation:
Létezik! A szilidin az =SH atomcsoport elnevezése org. vegyületek szisztematikus nevében.

Hungi (X)
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 31




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search