Phosphorodithioic acid

Hungarian translation: Ditiofoszforsav (cink sója)

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Phosphorodithioic acid
Hungarian translation:Ditiofoszforsav (cink sója)
Entered by: Csaba Ban

12:51 Apr 25, 2005
English to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Chemistry; Chem Sci/Eng
English term or phrase: Phosphorodithioic acid
A teljes kifejezés:
"Phosphorodithioic acid, O,O-di-C1-14-alkyl esters, zinc salts"
Csaba Ban
Hungary
Ditiofoszforsav (cink sója)
Explanation:
Motor kenőanyag adalék. Az alábbi weblapon cink-ditiofoszfát-ként említik. A második web címben a dialkyl is benne van
Selected response from:

Dr. Janos Annus
Hungary
Grading comment
köszi szépen. Persze, hogy tetszett a kérdésfeltevőnek, csak eddig keveset voltam internet-közelben.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3Ditiofoszforsav (cink sója)
Dr. Janos Annus
4foszforoditikus sav
T. Czibulyás


  

Answers


31 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
phosphorodithioic acid
foszforoditikus sav


Explanation:
"szerintem" (mert hogy szereted ezt a szót ugye?)

T. Czibulyás
Native speaker of: Native in HungarianHungarian

37 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
phosphorodithioic acid
Ditiofoszforsav (cink sója)


Explanation:
Motor kenőanyag adalék. Az alábbi weblapon cink-ditiofoszfát-ként említik. A második web címben a dialkyl is benne van


    Reference: http://jht.gau.hu/~lajbi/motorok/Motorolajok.htm
    Reference: http://www.vein.hu/tdk/Topics/olaj.html
Dr. Janos Annus
Hungary
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in category: 21
Grading comment
köszi szépen. Persze, hogy tetszett a kérdésfeltevőnek, csak eddig keveset voltam internet-közelben.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  ERIKA DAVID
8 mins
  -> Köszönöm.

agree  Krisztina Lelik
17 hrs
  -> Köszönöm.

agree  Péter Tófalvi: http://www.fjokk.hu/magyaricsc/_icsc05/icsc0543.htm
2 days 1 hr
  -> Köszönöm. Nem tudjuk, hogy a kérdésfeltevőnek tetszett-e.




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search