glyceryl stearate se

Hungarian translation: glicerin-sztearát(,) keményítő-egyenerték(ben)

10:49 Nov 25, 2006
English to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Chemistry; Chem Sci/Eng / kozmetikumok összetevői
English term or phrase: glyceryl stearate se
Ez megint egy összetevő és bővebb szövegkörnyezet sajnos nincs.

Van valami javaslatotok, hogy mi ez magyarul?

Köszönet!
Ágnes Fülöp
Netherlands
Hungarian translation:glicerin-sztearát(,) keményítő-egyenerték(ben)
Explanation:
A *glyceryl* önmagában gliceril, de összetételekben glicerin. Az se (SE) a "starch equivalent" rövidítése.
Selected response from:

HalmoforBT
Grading comment
Köszönöm mindkettőtöknek!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5gliceril-sztearát SE
aradek
4glicerin-sztearát(,) keményítő-egyenerték(ben)
HalmoforBT


  

Answers


45 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
glicerin-sztearát(,) keményítő-egyenerték(ben)


Explanation:
A *glyceryl* önmagában gliceril, de összetételekben glicerin. Az se (SE) a "starch equivalent" rövidítése.

HalmoforBT
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 33
Grading comment
Köszönöm mindkettőtöknek!

7 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
gliceril-sztearát SE


Explanation:
Az emulgeálószer nevének része


    Reference: http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=CELEX:...
aradek
United States
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 36




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search