environmental compartment

Hungarian translation: környezeti elemek

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:environmental compartment
Hungarian translation:környezeti elemek
Entered by: Tardonplo

15:08 Oct 4, 2004
English to Hungarian translations [PRO]
Science - Chemistry; Chem Sci/Eng
English term or phrase: environmental compartment
A lefordítandó kifejezés: "Transport between environmental compartments" A szöveg egy veszélyes anyag biztonsági adatlapjáról származik.
Gamax Loc
környezeti elemek/rekeszek
Explanation:
Párdon, találgatok, de jónak tűnik. Pl földből levegőbe terjed-e?
Selected response from:

Tardonplo
Grading comment
Köszönöm a választ.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
1 +3környezeti elemek/rekeszek
Tardonplo
3(Környezeti) kompartment
denny (X)


  

Answers


38 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
(Környezeti) kompartment


Explanation:
Mint víz, levegő, üledék, stb.
A transport a közöttük levő közlekedésre utal, ami az anyag fugacitásának függvénye.
http://www.epa.gov/opptintr/exposure/docs/eqchpv.htm
Magyar+angol:
http://www.haki.hu/publikaciok/hakihalhus.htm
Mind az angol, mind a magyar szöveg gyenge minőségű – könnyen lehet, hogy van jobb magyar kifejezés erre.

denny (X)
Works in field
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in category: 93

3 hrs   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5 peer agreement (net): +3
környezeti elemek/rekeszek


Explanation:
Párdon, találgatok, de jónak tűnik. Pl földből levegőbe terjed-e?


Tardonplo
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Köszönöm a választ.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andras Mohay (X): Egyértelműen az előbbi: környezeti elem: a föld, a levegő, a víz, az élővilág, valamint az ember által létrehozott épített (mesterséges) környezet, továbbá ezek összetevői
13 mins

agree  Katalin Horváth McClure: Környezeti elemek, ahogyan András is mondja.
43 mins

agree  Balázs Gorka
18 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search