Liquid N.O.S.

Hungarian translation: folyadék MNN

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Liquid N.O.S.
Hungarian translation:folyadék MNN
Entered by: Csaba Ban

11:30 Apr 10, 2005
English to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Chemistry; Chem Sci/Eng
English term or phrase: Liquid N.O.S.
ENVIRONMENTALLY HAZARDOUS SUBSTANCE, LIQUID,N.O.S.

Egy felsorolásból van, és az egyes elemek nem feltétlenül kapcsolódnak egymáshoz, tehát a szövegkörnyezet nem nagyon segít.

Mi ez az "N.O.S."?
Csaba Ban
Hungary
folyadék MNN
Explanation:
Magyarul eléggé hülyén hangzik, de a Not Otherwise Specified fordítása Másképpen Nem Nevezve, és innen az MNN betűszó. Lásd:
http://www.pointernet.pds.hu/ujsagok/transpack/2002-ev/02-sz...
Selected response from:

Janos Fazakas
Grading comment
ez az. Juverának bocs, az előbb automatikusan a legtöbb egyetértést begyűjtő választ pontoztam, de a magyar változatot János adta meg.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +4Not Otherwise Specified
juvera
5 +1folyadék MNN
Janos Fazakas
4folyadék, kmn
novist
3 -1Egy lehetőség: nitrogén-oxid-szintetáz
Jozsef Gal


Discussion entries: 1





  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): -1
liquid n.o.s.
Egy lehetőség: nitrogén-oxid-szintetáz


Explanation:
Angolul: Nitric-Oxyd Synthase

Jozsef Gal
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian, Native in RomanianRomanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Elvira Stoianov: nem, ez MSDS-ban fordul elo es arra vonatkozik hogy not otherwise specified
20 mins

15 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +4
liquid n.o.s.
Not Otherwise Specified


Explanation:
Itt egyértelműen kiírják:
"For example: in line 1, ethanol and hexane are known to be flammable so the ID# for Flammable Liquid N.O.S. (not otherwise
specified)is used."
www.orcbs.msu.edu/waste/programs_guidelines/ WasteGuide/wg_12completewasteform.htm


juvera
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 44

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Elvira Stoianov: ez biztos az, azt hiszem volt mar is ez a kerdes
7 mins
  -> Köszönöm.

agree  Elizabeth Rudin: Egészen biztos.
1 hr
  -> Köszönöm.

agree  Attila Piróth: Pontosan
8 hrs
  -> Köszönöm.

agree  ValtBt
1 day 17 hrs
  -> Köszönöm.

27 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
liquid n.o.s.
folyadék MNN


Explanation:
Magyarul eléggé hülyén hangzik, de a Not Otherwise Specified fordítása Másképpen Nem Nevezve, és innen az MNN betűszó. Lásd:
http://www.pointernet.pds.hu/ujsagok/transpack/2002-ev/02-sz...

Janos Fazakas
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian, Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 49
Grading comment
ez az. Juverának bocs, az előbb automatikusan a legtöbb egyetértést begyűjtő választ pontoztam, de a magyar változatot János adta meg.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Meturgan: www.pointernet.pds.hu/ujsagok/ transpack/2002-ev/02-szeptember/tra-03.html - 26k
2 hrs

6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
liquid n.o.s.
folyadék, kmn


Explanation:
külön megjelölés nélkül


novist
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 16




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search