move card

Hungarian translation: kártya mozgatása

10:30 Apr 6, 2005
English to Hungarian translations [PRO]
Computers: Software
English term or phrase: move card
egy szoftver szövegében van, szövegkörnyezet sajnos nincs... egy bizonyos Kanban japán típusú termelésről van szó a fordítandó címszavakban
Norika
Hungarian translation:kártya mozgatása
Explanation:
Speciális japán termelési rendszerre utal, ahol a termelés aktuális ütemét a kanbankártyák és az “áru”-konténerek oda-visszaáramlásának bonyolult rendszere koordinálja.
Selected response from:

Csaba Burillak
Grading comment
köszönöm
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4kártya mozgatása
Csaba Burillak
3áthelyezés/mozgatás
esaxon33


  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
áthelyezés/mozgatás


Explanation:
Sokat nem mond a kontextus, de a "move" számtechben a leggyakrabban áthelyezés/mozgatás ha szoftverről van szó. Hardewr esetén lehet eltávolítás is (pl. egy kártya eltávolítása).


esaxon33
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian

24 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
kártya mozgatása


Explanation:
Speciális japán termelési rendszerre utal, ahol a termelés aktuális ütemét a kanbankártyák és az “áru”-konténerek oda-visszaáramlásának bonyolult rendszere koordinálja.


    Reference: http://eszmelet.tripod.com/35/matheika35.html
Csaba Burillak
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 4
Grading comment
köszönöm




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search