inlet deflector

Hungarian translation: bemeneti légterelő / levegő bemeneti zsalu / befúvónyílás légterelő (zsalu)

13:10 Mar 9, 2020
English to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering
English term or phrase: inlet deflector
Füstelvezető rendszernél fordul elő. Valahogyan meg kellene különböztetni a "wind deflector"-tól.
Balázs Nagy
Hungary
Hungarian translation:bemeneti légterelő / levegő bemeneti zsalu / befúvónyílás légterelő (zsalu)
Explanation:
A szellőző, v. légkondicionáló rendszer által befújt levegő áramlási irányát, és/vagy mennyiségét szabályozó légterelő lapok, lamellák, zsaluk.
Lásd a lakásodban lévő légkondicionálót, aminek a zsaluját (légterelőjét) a távirányítóval állíthatod.
A bemeneti nyílás / befúvónyilás szempontjából, a központi HVAC rendszerrel felszerelt intézmények, kórházak, bankok, stb. jobb példának tekinthetők. A befúvónyílások - rajtuk a terelőzsalukkal - ott többnyire a (ál)mennyezeten (ugye a te kérdésed volt a födémköztér /ceiling void/?), néha az oldalfalon vannak.
Az amcsi filmekben a rossz/jófiúk ezeket zsalukat (van amelyiken nem zsalu, hanem csak rács van) veszik ki, és szöknek ki/be. :)

--------------------------------------------------
Note added at 6 days (2020-03-16 10:46:49 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Köszönöm
Selected response from:

Sándor Hamvas
Hungary
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5bemeneti légterelő / levegő bemeneti zsalu / befúvónyílás légterelő (zsalu)
Sándor Hamvas
5Légbeömlő terelő
Andras Szekany


Discussion entries: 2





  

Answers


46 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
Légbeömlő terelő


Explanation:
-

Andras Szekany
Hungary
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 85

31 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
bemeneti légterelő / levegő bemeneti zsalu / befúvónyílás légterelő (zsalu)


Explanation:
A szellőző, v. légkondicionáló rendszer által befújt levegő áramlási irányát, és/vagy mennyiségét szabályozó légterelő lapok, lamellák, zsaluk.
Lásd a lakásodban lévő légkondicionálót, aminek a zsaluját (légterelőjét) a távirányítóval állíthatod.
A bemeneti nyílás / befúvónyilás szempontjából, a központi HVAC rendszerrel felszerelt intézmények, kórházak, bankok, stb. jobb példának tekinthetők. A befúvónyílások - rajtuk a terelőzsalukkal - ott többnyire a (ál)mennyezeten (ugye a te kérdésed volt a födémköztér /ceiling void/?), néha az oldalfalon vannak.
Az amcsi filmekben a rossz/jófiúk ezeket zsalukat (van amelyiken nem zsalu, hanem csak rács van) veszik ki, és szöknek ki/be. :)

--------------------------------------------------
Note added at 6 days (2020-03-16 10:46:49 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Köszönöm

Sándor Hamvas
Hungary
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 8
Notes to answerer
Asker: Ismételten köszönöm a segítséget!





The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search