hob

Hungarian translation: főzőlap

12:53 Aug 8, 2014
English to Hungarian translations [PRO]
Cooking / Culinary
English term or phrase: hob
"Cooking methods" címszó alatt szerepel a következő felsorolásban: "Grill, Barbeque, Shallow Fry, Deep Fry, Stir Fry, Steam, Poach, Hob, Boil, Microwave, Other", tehát itt elkészítési/főzési módról van szó.

Előre is köszönöm a segítséget!
Sandor Juhasz
Hungarian translation:főzőlap
Explanation:
Szótár szerint főzőlap, de gondolom lehet sütőlap is.
Selected response from:

Tony Sarok
Hungary
Grading comment
Köszönöm a választ!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2főzőlap
Tony Sarok
4tűzhely
Csaba Ban


Discussion entries: 1





  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
tűzhely


Explanation:
normál háztartási gáztűzhely vagy villanytűzhely


    Reference: http://en.wikipedia.org/wiki/Hob_(hearth)
Csaba Ban
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 4

4 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
főzőlap


Explanation:
Szótár szerint főzőlap, de gondolom lehet sütőlap is.


    Reference: http://dictzone.com/angol-magyar-szotar/hob
Tony Sarok
Hungary
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Köszönöm a választ!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Peter Simon: A források szerint minden főzőeszköz lapos felső része (nehéz is nem laposon főzni-sütni), így sütésre is használjuk, de sütőlapnak nem hívjuk, sztem nehogy félreértse valaki a sütőben lévő bármivel (mert hogy az oven-ben lehetne tepsi, de ez nem az)
15 mins
  -> Köszönöm Péter!

agree  Zsofia Koszegi-Nagy: Egyetértek, de azt is értem, hogy a kontextus alapján Sándor miért volt gyanakvó, elég fura az elkészítési módok közé ezt beszúrni.
3 hrs
  -> Köszönöm szépen!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search