jacket cable

Hungarian translation: köpenyes kábel/vezeték

20:57 Jun 1, 2007
English to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Cosmetics, Beauty / kozmetikai műszer alkatrésze
English term or phrase: jacket cable
Egy kozmetikai műszer központi egységéhez ezzel kötik hozzá az egyik alkatrészt, amellyel lézeres kezelést végeznek. A holland eredetiben mantelkabel. Sajnos a műszaki szótár nem hozza, pedig eléggé hétköznapi kifejezésnek tűnik. Mi lehet ez, bevont kábel?

Köszönöm!
Ágnes Fülöp
Netherlands
Hungarian translation:köpenyes kábel/vezeték
Explanation:
javaslat
Selected response from:

IP-Chemist
Grading comment
Köszönöm szépen mindenkinek a segítséget!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
2 +3köpenyes kábel/vezeték
IP-Chemist
4kábelköpeny
Franciska Geszti, MD
4kábel védőburkolattal
HalmoforBT


  

Answers


45 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +3
köpenyes kábel/vezeték


Explanation:
javaslat

IP-Chemist
Works in field
Native speaker of: Native in GermanGerman
PRO pts in category: 4
Grading comment
Köszönöm szépen mindenkinek a segítséget!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  HalmoforBT: Így ugyan ritkán használjuk, inkább körülírást alkalmazunk.
7 hrs

agree  János Kohl
10 hrs

agree  Krisztina Lelik
13 hrs

8 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
kábel védőburkolattal


Explanation:
A "védőburkolat" azonos értékű változata a "köpeny"-nek.

HalmoforBT
Native speaker of: Native in HungarianHungarian

11 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
kábelköpeny


Explanation:
egy elektronikai honlapon ezt használják

Example sentence(s):
  • A kábelköpeny külső átmérője 2,8 mm.

    Reference: http://www.kacsa-audio.hu/index.php?pid=csoportok&csoport=66
Franciska Geszti, MD
Hungary
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
Notes to answerer
Asker: ez nem a cable jacket?





The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search