Fool-Proof Liner and Mascara Pro-Tips

Hungarian translation: tuti tippek szemkihúzáshoz és spirálozáshoz profiktól

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Fool-Proof Liner and Mascara Pro-Tips
Hungarian translation:tuti tippek szemkihúzáshoz és spirálozáshoz profiktól
Entered by: Ágnes Lepold

12:39 Sep 9, 2011
English to Hungarian translations [PRO]
Cosmetics, Beauty
English term or phrase: Fool-Proof Liner and Mascara Pro-Tips
Heló,

kontextus:
http://www.youtube.com/watch?v=8A7c2LhH-2M

Köszönöm!
János Untener
Hungary
tuti tippek szemkihúzáshoz és spirálozáshoz profiktól
Explanation:
Én így mondanám.
Selected response from:

Ágnes Lepold
Hungary
Grading comment
Köszönöm
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3tuti tippek szemkihúzáshoz és spirálozáshoz profiktól
Ágnes Lepold
4profi tippek a hibátlan szemkihúzáshoz és szempillafestéshez
Katalin Szilárd


  

Answers


18 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
fool-proof liner and mascara pro-tips
tuti tippek szemkihúzáshoz és spirálozáshoz profiktól


Explanation:
Én így mondanám.

Ágnes Lepold
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Köszönöm

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Katalin Szilárd: Most látom, hogy Te is hasonlóképpen oldottad meg. A spirálozás elé szerintem azért tegyük oda, hogy szempillaspirálozás. :)
6 mins
  -> Köszi

agree  Ildiko Santana: Nagyon tetszik a "tuti tippek" a "fool-proof tips" fordítására. :)
2 hrs
  -> Köszi

agree  hollowman2
3 days 17 hrs

21 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
fool-proof liner and mascara pro-tips
profi tippek a hibátlan szemkihúzáshoz és szempillafestéshez


Explanation:
A youtube linkhez ezt írnám:

profi tippek a hibátlan szemkihúzáshoz és szempillafestéshez

Katalin Szilárd
Hungary
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 12




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search