active ingredient complex

Hungarian translation: hatóanyagkomplex/hatóanyag-összetétel

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:active ingredient complex
Hungarian translation:hatóanyagkomplex/hatóanyag-összetétel
Entered by: Róbert Hanczkó, Ph.D.

07:47 Aug 28, 2017
English to Hungarian translations [PRO]
Cosmetics, Beauty
English term or phrase: active ingredient complex
Kozmetikum leírásában fordul elő:

The active ingredient complex of the Gels has a lasting effect in reducing bags under the eyes.

Franciából lett angolra fordítva, persze. Hatóanyag elegy lenne esetleg? A neten keresgetve csak komplexként fordítják magyarra, de a hatóanyag komplex nekem furinak tűnik.
VBA
Hungary
hatóanyagkomplex/hatóanyag-összetétel
Explanation:
A kettő közül bármelyik jó lehet.
Az első tudományoskodóbbnak hangzik (1810 google találat).
Én úgy gondolom, hogy a második magyarosabb (3720 google találat). :)
Selected response from:

Róbert Hanczkó, Ph.D.
Hungary
Grading comment
Köszönöm.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4hatóanyagkomplex/hatóanyag-összetétel
Róbert Hanczkó, Ph.D.
5aktív összetevőinek/hatóanyagainak köszönhetően tartósan csökkenti/mérsékli a szem alatti táskákat/s
Erzsébet Czopyk


  

Answers


16 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
hatóanyagkomplex/hatóanyag-összetétel


Explanation:
A kettő közül bármelyik jó lehet.
Az első tudományoskodóbbnak hangzik (1810 google találat).
Én úgy gondolom, hogy a második magyarosabb (3720 google találat). :)


    https://www.google.hu/search?safe=off&rlz=1C1GGRV_enHU751HU753&biw=1680&bih=920&q=%22hat%C3%B3anyag+komplex%22&oq=%22hat%C3%B3anyag+komplex%
    https://www.google.hu/search?q=%22hat%C3%B3anyag-%C3%B6sszet%C3%A9tel%22&safe=off&rlz=1C1GGRV_enHU751HU753&ei=Vs2jWa7EGsXfU42GidgI&start=0&s
Róbert Hanczkó, Ph.D.
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Köszönöm.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Tony Sarok
17 mins

agree  hollowman2
18 mins

agree  Ildiko Santana
13 hrs

agree  Iosif JUHASZ
7 days

4 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
aktív összetevőinek/hatóanyagainak köszönhetően tartósan csökkenti/mérsékli a szem alatti táskákat/s


Explanation:
A gél aktív összetevőinek/hatóanyagainak köszönhetően tartósan csökkenti/mérsékli a szem alatti táskákat/sötét karikákat/duzzanatokat. (lehet cifrázni még)


EXKLUZÍV kezelések
www.pshmed.hu/files/nimue_termekismerteto.pdf
A világszínvonalú készítmények által elért eredményeket az összetevők hatékony ... hatásának köszönhetően váltak a Nimue termékek tudományosan is elismertté és ... Az aktív hatóanyagoknak – alfa-hidroxi sav (AHA), .... Active Gel. 60 ml. • Hámlasztó, csökkenti a bőrfelszín olajosságát ..... szem alatti táskákat, hidratál.

Alveola Katalogus 2012 by Alveola Kft - issuu
https://issuu.com/alveola-beauty/docs/alveola_katalogus_2012
Cégismertető Az Alveola Kft. több mint 19 év alatt töretlen fejlődéssel vált a ... A természetes összetevők, a gyanta, a fenyőgyanta, a legtisztább méhviaszból, illetve ... Az Eredeti Aloe Vera gél könnyen behatol a bőr felső rétegébe, felgyorsítva .... így az alkalmazott hatóanyagok tartósan és látványosan fejthetik ki hatásukat.


Natura Siberica ránctalanító, regeneráló krémek
www.naturasiberica.hu/Ranctalanito-hidratalo-regeneralo-arc...
Szibériai és az orosz távol-keleti növények aktív hatóanyagait tartalmazza. Gazdag ... A növényi ceramidoknak köszönhetően a bőr megtartja a nedvességet. ... Natura Sibirica szibériai ginzeng hidratáló szemkörnyékápoló krém-gél sötét karikákra ... ránctalanító szérum segít eltávolítani a szem alatti duzzanatokat.

Eye Care - Kozmetikai termékek
www.alissa.hu/lakossagi_termekek/eye_care
Az Eye Care termékek feszesítik a szem körüli bőrt, kisimítják a ráncokat, és javítják a sejtanyagcserét. ... Aktív összetevők: Sheavaj, olíva- és mandulaolaj, rizs- és szójaprotein. 0 Ft. Sensitive Gel Eye - Sensitive Szemkörnyékápoló Gél ... Csökkenti a szem alatti sötét karikákat, mivel javítja a hajszálerek mikrokeringését és ...

--------------------------------------------------
Note added at 4 hrs (2017-08-28 12:36:32 GMT)
--------------------------------------------------

(Csak most láttam. A jojobaolajos izék után én már bármit, csak magamra ne kelljen kenni semmit. :) A kedvencem az amerikai indiánok által használt molyhos ökörfarkkóró-kivonatot (Verbascum Thapsus) tartalmazó borotválkozó zselé (hajrá, fiúk!)... és ezt most fejből írtam le, mert megjegyeztem egy életre :P

Erzsébet Czopyk
Hungary
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 12




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search