feature-packed

Hungarian translation: funkciókban gazdag

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:feature-packed
Hungarian translation:funkciókban gazdag
Entered by: SZM

10:03 Jul 28, 2007
English to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng / Tv
English term or phrase: feature-packed
...a new generation of feature-packed, super-sized flatscreens capable of displaying (HD) high definition content...

Reklámszövegben szokásos szuperlatívuszok egyike, de magyarra hogy érdemes fordítani?
SZM
funkciókban gazdag
Explanation:
Minden eddigi megnevezés jó - szerintem ez is ("funkciókban gazdag" 3400 találat, pl.:)

Funkciókban gazdag Sony notebookok. ... Funkciókban gazdag Sony notebookok. Symbol PDT 8100 kéziszámítógép. Samsung: új optikai meghajtók a láthatáron ...
www.sg.hu/cikkek/16218 - 32k - Kiegészítő találat - Tárolt változat - Hasonló oldalak


Funkciókban gazdag kamera. ... Funkciókban gazdag kamera. Új HP termékek digitális fényképezéshez. A Canon összeköti a kamerákat a nyomtatókkal ...
www.sg.hu/cikkek/17988/funkciokban_gazdag_kamera - 34k

A Fujitsu Siemens Computers bemutatta legújabb noteszgépét, amely kis súlyának dacára számos professzionális funkciót kínál. A noteszgépek ultrahordozható ...
www.hwsw.hu/hir.php3?id=26226
Selected response from:

István Hirsch
Grading comment
Minden más válasz is tetszik, de ezzel lényegében az eredeti elképzelésemet igazoltátok vissza, ezért maradok ennél a változatnál. Mindannyiotoknak köszönöm.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +5funkciókban gazdag
István Hirsch
5funkciókkal telezsúfolt
Attila Széphegyi
4jobbnál jobb tulajdonságokkal biró
HalmoforBT
4ld. lent
Levente Bodrossy Dr.
4funkciókban dúskáló
Judit Darnyik
4extrákban bővelkedő
Gusztáv Jánvári
3mindenféle funkcióval ellátott
zsuzsa369 (X)


  

Answers


15 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
mindenféle funkcióval ellátott


Explanation:
csak egy tipp, biztos lesz még több javaslat is...

--------------------------------------------------
Note added at 28 mins (2007-07-28 10:32:42 GMT)
--------------------------------------------------


Vagy kissé választékosabban megfogalmazva:

mindenféle funkcióval büszkélkedő

zsuzsa369 (X)
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 12
Notes to answerer
Asker: Ez is jó, még az jut eszembe, hogy funkciógazdag.


43 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
ld. lent


Explanation:
Ugyanezen a vonalon, további javaslatok:

változatos/különféle funkciókkal rendelkező/ellátott
változatos/különféle funkciókat kínáló

--------------------------------------------------
Note added at 45 perc (2007-07-28 10:49:42 GMT)
--------------------------------------------------

Bocsánat, én is közepes magabiztossággal akartam leadni. Elírtam, és nem lehet módosítani.

Levente Bodrossy Dr.
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in category: 70

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
funkciókban dúskáló


Explanation:
még egy 5let, hogy legyen miből választani :-)

Judit Darnyik
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 16

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +5
funkciókban gazdag


Explanation:
Minden eddigi megnevezés jó - szerintem ez is ("funkciókban gazdag" 3400 találat, pl.:)

Funkciókban gazdag Sony notebookok. ... Funkciókban gazdag Sony notebookok. Symbol PDT 8100 kéziszámítógép. Samsung: új optikai meghajtók a láthatáron ...
www.sg.hu/cikkek/16218 - 32k - Kiegészítő találat - Tárolt változat - Hasonló oldalak


Funkciókban gazdag kamera. ... Funkciókban gazdag kamera. Új HP termékek digitális fényképezéshez. A Canon összeköti a kamerákat a nyomtatókkal ...
www.sg.hu/cikkek/17988/funkciokban_gazdag_kamera - 34k

A Fujitsu Siemens Computers bemutatta legújabb noteszgépét, amely kis súlyának dacára számos professzionális funkciót kínál. A noteszgépek ultrahordozható ...
www.hwsw.hu/hir.php3?id=26226


István Hirsch
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in category: 151
Grading comment
Minden más válasz is tetszik, de ezzel lényegében az eredeti elképzelésemet igazoltátok vissza, ezért maradok ennél a változatnál. Mindannyiotoknak köszönöm.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Katalin Horváth McClure: Ez a legjobb.
1 hr
  -> Köszönöm.

agree  juvera
1 hr
  -> Köszönöm.

agree  zsuzsa369 (X): Engem is meggyőztél!
1 hr
  -> Köszönöm.

agree  János Kohl
4 hrs
  -> Köszönöm.

agree  fellner
1 day 23 hrs

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
jobbnál jobb tulajdonságokkal biró


Explanation:
Ez magyarul van. (Nincs hosszú i betűm.)

HalmoforBT
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 442

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
funkciókkal telezsúfolt


Explanation:
„Nokia N95 nem csak funkciókkal telezsúfolt okostelefonként, hanem fotómodellként is megállja a helyét.”
http://www.mobilport.hu/?s=directory&d=11


--------------------------------------------------
Note added at 1 óra (2007-07-28 11:21:22 GMT)
--------------------------------------------------

Egy változata a "funkciókkal teletömött":
„Ez persze még önmagában nem lenne baj, hiszen sok vásárló nem is keres extra funkciókkal teletömött kamerát, csak egy egyszerűen kezelhető, olcsó fényképezőgépet szeretne.”
http://www.origo.hu/techbazis/digifoto/20040526panasonic.htm...


--------------------------------------------------
Note added at 7 óra (2007-07-28 17:16:35 GMT)
--------------------------------------------------

Hasonló kifejezés a "function-rich", azaz "funkciókban gazdag".

--------------------------------------------------
Note added at 18 óra (2007-07-29 04:17:53 GMT)
--------------------------------------------------

Másik hasonló kifejezés a „feature-rich”:
„A powerful, flexible, feature-rich PC used within the home to store digital content such as digital photos, digital audio and personal video, and to distribute it to networked devices such as TVs and stereos.”
http://www.pentium.hu/products/glossary/index.htm


Attila Széphegyi
Hungary
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 878

4 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
extrákban bővelkedő


Explanation:
Ha nem akarsz nagyon szó szerint maradni, meg fiatalabbaknak szól az anyag, akkor akár ez is lehetne, sokat hallani ilyeneket. Még a fullextrásat is el tudnám képzelni bizonyos yuppiközegben. :)

Gusztáv Jánvári
Hungary
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in category: 92




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search