LPD

Hungarian translation: kisteljesítményű ( LPD ) eszköz

10:07 Apr 1, 2005
English to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng / PMR-devices
English term or phrase: LPD
Kézi adó-vevő csatornái között szerepelnek PMR-csatornák (466 MHz)és LPD-csatornák (233-234 MHz). Az előző a Professional Mobile Radio rövidítése, az utóbbi - azt hiszem - a Low Power Device rövidítése. Kell-e fordítani, és mi a magyar megfelelője.
HalmoforBT
Hungarian translation:kisteljesítményű ( LPD ) eszköz
Explanation:
Itt leforditották:
http://hg9ieg.freeweb.hu/radamat.htm
Ennek elönye, hogy az LPD mint hárombetüs rövidités esetleg félreérthetö (bér az adott kontextusban ez talán nem probléma), mert legtöbbször line printer daemon-t jelent :)

--------------------------------------------------
Note added at 4 hrs 7 mins (2005-04-01 14:15:08 GMT)
--------------------------------------------------

Ördög vigye az é-á párt egymás mellöl a billentyüzeten!
Selected response from:

denny (X)
Grading comment
Végülis régi jó fordítói szokás szerint egy helyen kifejtve is megadtam (kisteljesítményű készülék), egyébként az LPD-t hagytam.
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3kisteljesítményű ( LPD ) eszköz
denny (X)
3LPD
Zoltán Medgyesi


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
lpd
LPD


Explanation:
A PMR-t is az égvilágon mindenki PMR-nek hívja, ilyen elven szerintem az LPD-t is hagyd meg LPD-nek.

Zoltán Medgyesi
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 40

4 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
lpd
kisteljesítményű ( LPD ) eszköz


Explanation:
Itt leforditották:
http://hg9ieg.freeweb.hu/radamat.htm
Ennek elönye, hogy az LPD mint hárombetüs rövidités esetleg félreérthetö (bér az adott kontextusban ez talán nem probléma), mert legtöbbször line printer daemon-t jelent :)

--------------------------------------------------
Note added at 4 hrs 7 mins (2005-04-01 14:15:08 GMT)
--------------------------------------------------

Ördög vigye az é-á párt egymás mellöl a billentyüzeten!

denny (X)
Works in field
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in category: 129
Grading comment
Végülis régi jó fordítói szokás szerint egy helyen kifejtve is megadtam (kisteljesítményű készülék), egyébként az LPD-t hagytam.




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search