commercial usage

Hungarian translation: kereskedelmi forgalombahozhatóság

17:04 Apr 10, 2005
English to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng
English term or phrase: commercial usage
A teljes mondat: "The xxx is not certified for commercial usage." Azt hiszem, a "commercial use" ugyanaz.
HalmoforBT
Hungarian translation:kereskedelmi forgalombahozhatóság
Explanation:
XXX term√©k kereskedelmi forgalombahozhat√≥s√°gi tan√ļs√≠tv√°nnyal nem rendelkezik. Csak a v√°ltozatoss√°g kedv√©√©rt.
Selected response from:

MandC
Hungary
Grading comment
M√°r a forgalombahozhat√≥s√°g sz√≥ sem l√©tezik (sem sz√≥t√°rban, sem a Google-ban), a mell√©kn√©vi k√©pz√©snek teh√°t nincs alapja, de m√©gis ez a javaslat a legjobb. Az √©n megold√°som v√©g√ľl: xxx nem rendelkezik a kereskedelmi forgalombahozatalhoz sz√ľks√©ges tan√ļs√≠tv√°nnyal.
Mindenkinek köszönöm a fáradozását.
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3kereskedelmi forgalombahozhatóság
MandC
3 +1kereskedelmi hasznalatra nem alkalmas
Elvira Stoianov
3kereskedelmi c√©l√ļ felhaszn√°l√°s√°hoz
Daniel Sax


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
kereskedelmi hasznalatra nem alkalmas


Explanation:
szerintem

--------------------------------------------------
Note added at 5 mins (2005-04-10 17:09:46 GMT)
--------------------------------------------------

[DOC] HASZN√ĀLATI √öTMUTAT√ď
File Format: Microsoft Word 97 - View as HTML
... Nem alkalmas ipari, laboratóriumi, vagy kereskedelmi használatra, amely
rendeltet√©sellenes haszn√°latnak minŇĎs√ľl √©s nem vonatkozik r√° a j√≥t√°ll√°s. ...
www.markabolt.hu/downloads/d_00000485.doc - Similar pages



Elvira Stoianov
Luxembourg
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in HungarianHungarian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  fellner
11 mins

6 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
kereskedelmi c√©l√ļ felhaszn√°l√°s√°hoz


Explanation:
igen, szerintem "use" itt ugyanaz.

Daniel Sax
Native speaker of: English

15 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
kereskedelmi forgalombahozhatóság


Explanation:
XXX term√©k kereskedelmi forgalombahozhat√≥s√°gi tan√ļs√≠tv√°nnyal nem rendelkezik. Csak a v√°ltozatoss√°g kedv√©√©rt.

MandC
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 42
Grading comment
M√°r a forgalombahozhat√≥s√°g sz√≥ sem l√©tezik (sem sz√≥t√°rban, sem a Google-ban), a mell√©kn√©vi k√©pz√©snek teh√°t nincs alapja, de m√©gis ez a javaslat a legjobb. Az √©n megold√°som v√©g√ľl: xxx nem rendelkezik a kereskedelmi forgalombahozatalhoz sz√ľks√©ges tan√ļs√≠tv√°nnyal.
Mindenkinek köszönöm a fáradozását.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  denny (X)
2 hrs

agree  juvera
5 hrs

agree  Sonia Soros
14 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search