Native mode

Hungarian translation: natív mód

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:native mode
Hungarian translation:natív mód
Entered by: Janos Fazakas

18:06 Apr 11, 2005
English to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng
English term or phrase: Native mode
Felsorolásban következik a "Full screen" után
Janos Fazakas
natív mód
Explanation:
Szerintem sem szép, de a Microsoft glosszáriumában ez szerepel:

To change the domain to native mode, click Change Mode. This operation cannot be reversed. For more information about domain modes, see Help.

A tartomány natív módúvá alakításához kattintson a Mód váltása gombra. Ezt a műveletet nem lehet visszavonni. A tartománymódokról további információt a súgóban talál.


--------------------------------------------------
Note added at 43 mins (2005-04-11 18:49:54 GMT)
--------------------------------------------------

Native

native
natív






Jelző egy adott szoftver vagy hardver által közvetlenül \"megértett\", feldolgozásra alkalmas adatok és szoftverek jelölésére.

A nem natív szoftverek futtatására ill. a nem natív formátumban tárolt adatok feldolgozására emuláció vagy import segítségével nyílik csak mód a számítógépes rendszereken.

http://pcforum.hu/szotar/Mi a native.htm?term=native&tm=mi
Selected response from:

Attila Piróth
France
Grading comment
Köszönöm
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2natív mód
Attila Piróth
4eredeti üzemmód
denny (X)
1Alap üzemmód, normál üzemmód
Laszlo Szabo


  

Answers


34 mins   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
native mode
Alap üzemmód, normál üzemmód


Explanation:
Jó lenne némi kontextus... Csak IT analógiában tudok gondolkodni
A full-screen-nel összevetve ez az, ahogy pl. egy program magától elindul, ahol láthatók a menük is, míg full-screen esetén csak a programban feldolgozott adatok (lehet egy kép, mpeg videó, egy szöveg stb.)

Laszlo Szabo
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 4

34 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
native mode
natív mód


Explanation:
Szerintem sem szép, de a Microsoft glosszáriumában ez szerepel:

To change the domain to native mode, click Change Mode. This operation cannot be reversed. For more information about domain modes, see Help.

A tartomány natív módúvá alakításához kattintson a Mód váltása gombra. Ezt a műveletet nem lehet visszavonni. A tartománymódokról további információt a súgóban talál.


--------------------------------------------------
Note added at 43 mins (2005-04-11 18:49:54 GMT)
--------------------------------------------------

Native

native
natív






Jelző egy adott szoftver vagy hardver által közvetlenül \"megértett\", feldolgozásra alkalmas adatok és szoftverek jelölésére.

A nem natív szoftverek futtatására ill. a nem natív formátumban tárolt adatok feldolgozására emuláció vagy import segítségével nyílik csak mód a számítógépes rendszereken.

http://pcforum.hu/szotar/Mi a native.htm?term=native&tm=mi

Attila Piróth
France
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 403
Grading comment
Köszönöm

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  fellner
2 hrs

agree  Zoltán Medgyesi
12 hrs

44 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
native mode
eredeti üzemmód


Explanation:
http://northbridge.tvn.hu/


denny (X)
Works in field
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in category: 129




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search