Segmented tyres

Hungarian translation: több rekeszre osztott gumiköpenyek

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Segmented tyres
Hungarian translation:több rekeszre osztott gumiköpenyek
Entered by: Janos Fazakas

13:47 Apr 15, 2005
English to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general)
English term or phrase: Segmented tyres
Szelvényekre osztott gumiabroncs lehet?
SZM
több rekeszre osztott gumiköpenyek
Explanation:
Szövegkörnyezettől függ, de lehet szó olyan gumiköpenyekről, amelyek belül több rekeszre vannak osztva. Defekt esetén, csak az egyik rekesz "lesz defektes", és el lehet menni a legközelebbi szervizig vele.
Selected response from:

Janos Fazakas
Grading comment
Tudom, hogy ha szegmentáltat mondunk, ugyanazt jelenti, de maradok a magyar szónál, amikor csak lehet, köszönöm!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4szegmentált kerekek
Robert Horvath
4több rekeszre osztott gumiköpenyek
Janos Fazakas


  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
segmented tyres
több rekeszre osztott gumiköpenyek


Explanation:
Szövegkörnyezettől függ, de lehet szó olyan gumiköpenyekről, amelyek belül több rekeszre vannak osztva. Defekt esetén, csak az egyik rekesz "lesz defektes", és el lehet menni a legközelebbi szervizig vele.

Janos Fazakas
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian, Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 16
Grading comment
Tudom, hogy ha szegmentáltat mondunk, ugyanazt jelenti, de maradok a magyar szónál, amikor csak lehet, köszönöm!

55 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
segmented tyres
szegmentált kerekek


Explanation:
olyan kerék meyre több tömör gumiból álló szegmens van felszerelve így defektbiztos és az egyes szegmensek külön cserélhetőek a kopás függvényében.

--------------------------------------------------
Note added at 56 mins (2005-04-15 14:43:49 GMT)
--------------------------------------------------

melyre (elnézést)


    Reference: http://www.airbosspolymer.com/Press%20Release.htm
Robert Horvath
Hungary
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 4




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search