Pit dimensions

Hungarian translation: belméretek

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Pit dimensions
Hungarian translation:belméretek
Entered by: Hungi (X)

19:00 Apr 28, 2005
English to Hungarian translations [PRO]
Medical - Engineering (general)
English term or phrase: Pit dimensions
Egy árnyékolt konténer radioizotópok szállításához, annak a "Pit" méretei.
SZM
belméret
Explanation:
Konténernél inkább ezt használják.
Selected response from:

Hungi (X)
Grading comment
Azt hiszem, ez a jó, bár a belméretet máskor sokkal egyszerűbben fogalmazzák meg. Viszont az egész szöveg tele van ilyen sajátos szóhasználattal. Köszönöm a segítséget!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4befogadó méretek
HalmoforBT
4belméret
Hungi (X)
4űrméret
denny (X)


  

Answers


27 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
pit dimensions
űrméret


Explanation:
azt hiszem ez az

denny (X)
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in category: 52

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
pit dimensions
belméret


Explanation:
Konténernél inkább ezt használják.

Hungi (X)
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 60
Grading comment
Azt hiszem, ez a jó, bár a belméretet máskor sokkal egyszerűbben fogalmazzák meg. Viszont az egész szöveg tele van ilyen sajátos szóhasználattal. Köszönöm a segítséget!

12 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
pit dimensions
befogadó méretek


Explanation:
http://www.logsped.hu/kombi.htm: Az ISO 1 sorozatú általános rendeltetésű konténerek főbb műszaki adatai
Típus Befogadó méret, láb A raktér méretei, mm Max. bruttó tömeg, kg
Hossz. Széles Magas Hossz Széles Magas


HalmoforBT
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 40




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search