Arm Nut

Hungarian translation: karrögzítő anya

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Arm Nut
Hungarian translation:karrögzítő anya
Entered by: SZM

16:57 Nov 24, 2005
English to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general)
English term or phrase: Arm Nut
Összevissza egy falitartó összeszereléséhez kell, csak felsorolásban van meg. Utána következik: Arm srew.

Előre is köszönöm az ötleteket.
SZM
karrögzítő anya
Explanation:
...és karrögzítő csavar.
Selected response from:

Hungi (X)
Grading comment
A 3 pont ellenére is ezt választom, köszönöm.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2csavaranya a karhoz
juvera
3 +1karrögzítő anya
Hungi (X)


  

Answers


37 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
arm nut
csavaranya a karhoz


Explanation:
Az arm a falitartó karjára vonatkozik, nem az anyára.

A következő, más felhasználási példák mutatják, hogy gyakran fogalmaznak így:

687-1 Tool Arm Nut ( thick )
687-2 Tool Arm Nut ( thin )
742 Tool Arm Screw- Rear 3-5/8"
www.setterstools.com/Davenport_parts.htm

Front Suspension lower arm Nut 164-200
Suspension lower arm Screw 13-17
www.f150online.com/forums/ showthread.php?s=&threadid=28526

BAND BRAKE ARM NUT. BAND BRAKE ARM SCREW ...
www.trailmate.com/files/ JOYRIDERPARTSBRAKEDOWN&PARTLIST954038.doc

901 105 376 02 Rocker Arm Nut 911
999 067 008 00 Rocker Arm Screw 911
www.hdrogers.com/porscheparts.html

Ugyanez vonatkozik a csavarra is. Van, ahol a méreteket és egyéb tulajdonságokat megadják, de ahol egy csomagban levő szerelékről van szó, mint gondolom a kérdéses esetben is, és nincs mivel összetéveszteni a mellékelt csavart és anyát, akkor nem is kell mást írni.

juvera
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 32

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Hungi (X): Ezt nagyjából egyszerre írtuk, csak Te gyorsabb voltál :))
6 mins
  -> Kösz, pedig közben egy telefonom is volt. De most ellenőriztem, mielőtt elküldtem, hogy van-e másik válasz. Így hajszálon múlott.

agree  Istvan Nagy
1 day 11 hrs

41 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
arm nut
karrögzítő anya


Explanation:
...és karrögzítő csavar.

Hungi (X)
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 60
Grading comment
A 3 pont ellenére is ezt választom, köszönöm.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  juvera
7 mins




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search