canister

Hungarian translation: itt: (kemping?)gázpalack

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:canister
Hungarian translation:itt: (kemping?)gázpalack
Entered by: SZM

15:30 Oct 27, 2011
English to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general) / Gázfőző
English term or phrase: canister
If the igniter is broken the appliance can be lit by
a match.
Remove the grid and place the flame
to the burner.
Contact your importer if you need any further
information.
Do not store the canister inside the
appliance.

Sajnos eddig nem jöttem rá, mi az, amit lehetne a főző belsejében tartani, ha nem volna tilos.
SZM
itt: (kemping?)gázpalack
Explanation:
google picture "gas canister"

--------------------------------------------------
Note added at 1 óra (2011-10-27 17:12:19 GMT)
--------------------------------------------------

Egy kis képzelőerővel lehet azt gondolni, hogy csinosabb (mozgatható/kemping) gázfőzőkbe a palackot be lehet tenni alul, és még biztonságosabb is, hiszen a gázcsőbe, szeelpbe nem akad bele a gyerek lába. de nem érdemes benne tárolni, mert szállításkor esetleg a szelep nekivágódhat a falnak, és az veszélyes. De csak spekulálok.
Selected response from:

József Lázár
Hungary
Grading comment
Végül is ugyanide jutottunk vissza, bár a gyufásdoboz belezavart, de volt is valószínűsége.
Mindannyiotoknak köszönöm a segítséget.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3itt: (kemping?)gázpalack
József Lázár
2patron
aradek


Discussion entries: 10





  

Answers


16 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
itt: (kemping?)gázpalack


Explanation:
google picture "gas canister"

--------------------------------------------------
Note added at 1 óra (2011-10-27 17:12:19 GMT)
--------------------------------------------------

Egy kis képzelőerővel lehet azt gondolni, hogy csinosabb (mozgatható/kemping) gázfőzőkbe a palackot be lehet tenni alul, és még biztonságosabb is, hiszen a gázcsőbe, szeelpbe nem akad bele a gyerek lába. de nem érdemes benne tárolni, mert szállításkor esetleg a szelep nekivágódhat a falnak, és az veszélyes. De csak spekulálok.

József Lázár
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 12
Grading comment
Végül is ugyanide jutottunk vissza, bár a gyufásdoboz belezavart, de volt is valószínűsége.
Mindannyiotoknak köszönöm a segítséget.
Notes to answerer
Asker: Gondoltam erre is, csak nem fér be a belsejébe.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Daniel Pankovics (X): Egyértelműen gázpalack . Az egyszerű pl. egy-égős kemping tűzhelyekben alul van a palack. Gyakorlatilag némelyiknél a palack tartja az égőfejet. Nekem is ilyen van. És bár nem teljesen a belsejében van, "it is still in the appliance".
2 hrs

agree  Ildiko Santana: Szerintem is ez a "gázpalack" vagy "gázfőző palack" vagy simán csak "palack" - hordozható kemping gázfőzőkhöz. Ezt guglizd meg: "Canisters for Portable Camping Stoves" (Image Search)
5 hrs

disagree  Istvan Nagy: sztem a gyufásdoboz lesz
13 hrs

agree  Katalin Horváth McClure: Miután a kérdező megadta a megfelelő szövegkörnyezetet, egyértelműen a gázpalackról van szó, amely itt olyan kicsi, hogy belefér a grillsütő belsejébe, illetve oda kell betenni, amikor használják. (De mégsem ajánlatos ott tárolni.)
22 hrs

agree  juvera: Cartridge - általában kisebb, nem újratölthető; canister (cylinder) - nagyobb kapacitású, újratölthető. De össze-vissza keverik őket, még azok is, akik az értékesítésükkel foglalkoznak, így teljesen mindegy.
1 day 7 hrs

2 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
patron


Explanation:
gázpatron lenne?

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2011-10-27 17:39:10 GMT)
--------------------------------------------------

Ha a fúvóka tisztításához sűrített levegő spray szükséges, akkor az is lehet a canister.

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2011-10-27 17:41:42 GMT)
--------------------------------------------------

Ha a fúvóka tisztításához sűrített levegő sprayt használnak, akkor az is lehet a canister.

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2011-10-27 17:43:16 GMT)
--------------------------------------------------

A canister esetleg lehet egy sűrített levegő spray is, a fúvóka tisztításához.

aradek
United States
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 4




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search