job clock

Hungarian translation: műveletszámláló

14:11 Apr 2, 2005
English to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general)
English term or phrase: job clock
LCD screen shows hourmeter, job clock or engine RPM.

Ez meg mi lehet?

Kösz előre is.
SZM
Hungarian translation:műveletszámláló
Explanation:
Elképzelhető, hogy a három üzemmódú kijelző üzemidőt, művelet (munka) számot, és fordulatszámot képes kijelezni.
Selected response from:

MandC
Hungary
Grading comment
Semmi további részletezés nincs róla, de műveletszámlálóként beleillik. Köszönöm a segítséget!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +5munkaidőmérő/üzemidőmérő
HalmoforBT
3 +1műveletszámláló
MandC


Discussion entries: 3





  

Answers


38 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
műveletszámláló


Explanation:
Elképzelhető, hogy a három üzemmódú kijelző üzemidőt, művelet (munka) számot, és fordulatszámot képes kijelezni.

MandC
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 24
Grading comment
Semmi további részletezés nincs róla, de műveletszámlálóként beleillik. Köszönöm a segítséget!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ildiko Santana: Ez is lehetseges - attol fugg, mirol szol a forrasszoveg! =)
7 hrs

neutral  Endre Both: További információk nélkül csak találgatni lehet, de nagyon furcsa lenne, ha egy olyan számlálót, amely nem időt mér, "clock"-nak és nem "counter"-nek hívnának.
3 days 16 hrs

23 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +5
munkaidőmérő/üzemidőmérő


Explanation:
Szövegkörnyezet alapján lehet választani közülük.

--------------------------------------------------
Note added at 19 hrs 47 mins (2005-04-03 09:59:13 GMT)
--------------------------------------------------

Erdész Gyula megjegyzésére már írtam, talán nem világosan, hogy pl. (számító)gépkezelők munkával töltött idejét lehet a gép üzemidejének a mérésén keresztül mérni (két legyet egy csapásra). Lásd: www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/windows/38465 - 21k
Product Description:
Workman\'s Job Clock provides a simple, quick method to track wages on an hourly, weekly, monthly and annual basis. Many tools to assist you in recording your work hours so you don\'t lose your money. FREE trial available.
Product Requirements:
Windows 2000/XP/2003
Requires MS Excel 2000 or later.
Vagy: home.clear.net.nz/pages/jira/main.htm : ES700 Office Job Clock by Seiko; $599+GST
ES900 industrial Job Clock by Seiko; $860+GST



HalmoforBT
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 40

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Gyula Erdész: A másodikra szavazok
1 hr
  -> Én is, de pl. számítógépnél azonos lehet a kettő. Egyébként köszönöm.

agree  Meturgan: üzemidőmérő
6 hrs
  -> köszönöm

agree  Ildiko Santana: Szerintem is az uzemido mereserol van szo. Munkaido kicsit mast jelent, az a human munkaido, mig uzemido (szamito)gepekre vonatkozik.
7 hrs
  -> köszönöm

agree  juvera: Munkaidőmérő. (Mint az autónál a napi km számláló.) A "hour meter" méri a gép üzemidejét, ami halmozódik, és (elvileg) nem lehet visszaforgatni. (Mint az autónál az összkm mérő.)
1 day 43 mins
  -> köszönöm

agree  Endre Both: juvera magyarázatával.
3 days 16 hrs
  -> Köszönöm, bár ez a vonat már elment, de a kérdező saját használatára még jókor jöhet, és ez itt a fontos.




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search